Wrigley: Καμπάνια με τον A. Kutcher
Wrigley: Καμπάνια με τον A. KutcherΗ διαφήμιση ξεκίνησε να προβάλλεται από την 1η Ιανουαρίου και παρουσιάζει τον Kutcher να τρώει ένα κομμάτι πίτσα και στη συνέχεια να αναζητά το προϊόν για να φροντίσει τη στοματική υγιεινή του.
Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη διαφήμιση προκύπτει ταυτόχρονα με την ανανέωση του brand Extra στο Ηνωμένο Βασίλειο και το rebranding του βασικού Brand Orbit.
Στόχος της καμπάνιας είναι να προβάλει τα οφέλη της sugar-free τσίχλας, τα οποία λίγος κόσμος γνωρίζει, όπως η αύξηση παραγωγής σάλιου, που βοηθά στην απομάκρυνση υπολειμμάτων από τροφές.