WFA: Νέες κατευθύνσεις στα brands
WFA: Νέες κατευθύνσεις στα brandsΟ οδηγός υπογραμμίζει τα βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν τα brands για να βελτιώσουν τις επιστροφές από τις επενδύσεις που κάνουν στην ψηφιακή διαφήμιση μέσω programmatic πλατφορμών.
Μεταξύ αυτών, συγκαταλέγονται οι απλές ερωτήσεις προς τους Trading Desk συνεργάτες τους για να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους στην αγορά, καθώς και η διαπραγμάτευση ξεχωριστών όρων στα συμβόλαια που υπογράφουν, ανάλογα με την τεχνολογία που χρησιμοποιούν.
Παράλληλα, επισημαίνει πως μια σειρά από μικρές αλλαγές στο υπάρχον σύστημα, μπορεί να επιφέρει σημαντικές βελτιώσεις στο κομμάτι της data ιδιοκτησίας και της marketing απόδοσης. Ο οδηγός συνοδεύτηκε και από μελέτη στην οποία συμμετείχαν μεγάλοι διαφημιζόμενοι απ’ όλο τον κόσμο, οι οποίοι ξοδεύουν περί τα 35 δις. δολάρια σε ετήσια βάση.
Στα βασικά της ευρήματα, το 10% της συνολικής ψηφιακής media δαπάνης διακινείται πλέον μέσω programmatic καναλιών και το 44% αυτού στοχεύει στο online display.