Vodafone CU - The Newtons Laboratory: Ζούμε στο φουλ
VODAFONE CU
To Vodafone CU επανατοποθετείται στην αγορά με έναν νέο φρέσκο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό το refresh του brand;
Το νέο ξεκίνημα του CU, αποτέλεσμα εκτενούς έρευνας για την κατανόηση των αναγκών και του τρόπου ζωής των νέων σήμερα, έρχεται σε μια εποχή που τα brands οφείλουν να μιλούν αυθεντικά και να αποδεικνύουν την αξία τους μέσα από πράξεις με ουσία και συνέπεια.
Στόχος μας για την επόμενη μέρα ήταν να συνδυάσουμε ένα δυνατό insight με ένα δυνατό brand promise. Έτσι, ενσαρκώσαμε την ακατάπαυστη ενέργεια και τη δίψα των νέων να ζήσουν τη ζωή στο έπακρο. Να ανακαλύψουν τον κόσμο και να εξερευνήσουν τον εαυτό τους μέσα από εμπειρίες που διαμορφώνουν ταυτότητα και αξίες. Να δοκιμάσουν χωρίς να δεσμευτούν και να πειραματίζονται χωρίς να φοβούνται λάθη. Το CU γίνεται ο αληθινός τους σύμμαχος, προσφέροντας τα εργαλεία και τις ευκαιρίες που χρειάζονται για να ανοίξουν δρόμους. Να μάθουν, να δημιουργήσουν, να εξελιχθούν και να χαρούν.
Πως υποστηρίζεται προιοντικά; Ποια είναι τα οφέλη του νέου προγράμματος CU Drop από το CU Around; Ποια καινοτομία φέρνει στην αγορά;
Το νέο DROP του CU Around σου δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύπτεις νέες εμπειρίες κάθε μέρα!
Κάθε ανανέωση γίνεται εισιτήριο για αποκλειστικά κουπόνια και προσφορές από κορυφαίους συνεργάτες και αγαπημένα brands. Κάθε ημέρα φέρνει δωρεάν κάτι διαφορετικό, κάτι νέο, κάτι συναρπαστικό. Το νέο DROP από το CU Around επιστρέφει στους CU συνδρομητές, κάθε μέρα του μήνα, την αξία της τελευταίας ανανέωσης σε κουπόνια και προσφορές από κορυφαίους συνεργάτες και αγαπημένα brands. Τα κουπόνια είναι διαφορετικά για κάθε ημέρα και διαθέσιμα να τα πάρεις όλα δωρεάν & να τα εξαργυρώσεις, μέχρι το τέλος της κάθε ημέρας.
Και το DROP είναι μόνο η αρχή. Είναι η νέα υπόσχεση του CU να είναι πάντα δίπλα σου, ανοίγοντας δρόμους για περισσότερα, μεγαλύτερα και καλύτερα κάθε μέρα.
Ποια είναι τα βασικά στοιχεία που πρέπει να λαμβάνει υπόψη του σήμερα ένα brand που απευθύνεται σε νέους όσον αφορά στην επικοινωνία του; Πού πρέπει να εστιάζει για να κερδίζει πραγματικά τους νέους;
Πιστεύουμε ότι η ουσία της επικοινωνίας με τους νέους κρύβεται στην αυθεντικότητα, τη διαφάνεια και την απλότητα. Ένα brand γίνεται πραγματικά ελκυστικό όταν δεν προσπαθεί να μιμηθεί τις τάσεις ή τη γλώσσα των νέων, αλλά αντίθετα αφουγκράζεται το πάθος, τις αξίες, τα όνειρα και τις προκλήσεις τους, μιλώντας με σεβασμό και ουσία.
Ένα σύγχρονο youth brand γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των νέων, παρέχοντας ουσιαστική αξία, λύσεις που τους απελευθερώνουν και εμπειρίες που τους εμπνέουν. Η δύναμη άλλωστε ενός brand είναι να δίνει ευκαιρίες και δυνατότητες να εξελίσσουν οι ίδιοι την καθημερινότητά τους, όχι επιφανειακά, αλλά με έναν τρόπο γνήσιο και αυθεντικό.
Ποιο είναι το feedback που έχετε πάρει για την καμπάνια μέχρι στιγμής; Πως την έχει υποδεχθεί το νεανικό κοινό;
Η ανταπόκριση από το νεανικό κοινό και όχι μόνο, είναι αξιοσήμειωτη με βάση τα πρώτα ευρήματα. Το νέο προϊόν του CU Around έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις, ενώ η καμπάνια μας σημειώνει σημαντικά αποτελέσματα. Από τις πρώτες κιόλας ημέρες του νέου DROP, χιλιάδες συνδρομητές έχουν αγκαλιάσει τα καθημερινά offers, αποδεικνύοντας πως το CU Around μπορεί να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Εξαιρετικά σχόλια εισπράττουμε και για το τραγούδι, που αποτελεί την καρδιά της νέας καμπάνιας ανανέωσης του CU αλλά και μια γέφυρα επικοινωνίας, γεμάτη ενέργεια, συναίσθημα και έμπνευση, που καθρεφτίζει τις φιλοδοξίες και την αλήθεια της νέας γενιάς!
THE NEWTONS LABORATORY
Πώς γεννήθηκε η δημιουργική ιδέα στην οποία βασίζεται η επικοινωνία; Ποιο είναι το βασικό της μήνυμα;
Η βασική μας σκέψη ήταν πως η νεότητα είναι μια περίοδος της ζωής που, όσο κι αν αλλάζουν οι εποχές και οι συνθήκες, έχει πάντα τα ίδια χαρακτηριστικά. Την ανεμελιά, τη διάθεση να ανακαλύψεις τον κόσμο, την ανάγκη να ζήσεις εμπειρίες. Έτσι, επιλέξαμε ένα τραγούδι που μιλά για αυτό το θέμα και υπάρχει εδώ και σχεδόν έναν αιώνα, αλλά παραμένει διαχρονικό. «Τα καημένα τα νιάτα» του Αττίκ σε ερμηνεία της Στέλλας Γκρέκα. «Ντύσαμε» λοιπόν με αυτό μια σειρά από σκηνές σύγχρονης ζωής με πρωταγωνιστές νέους ανθρώπους, που ζουν κάθε στιγμή έντονα. Έτσι γεννήθηκε και το μήνυμα μας, «Το ζούμε στο φουλ».
Έκρυβε προκλήσεις η παραγωγή και τα γυρίσματα της καμπάνιας;
Κάθε τόσο μεγάλη καμπάνια για ένα τόσο μεγάλο brand κρύβει μια σειρά από προκλήσεις, ωστόσο στην περίπτωσή μας η αποτύπωση της ιδέας μας σε σκηνές και καταστάσεις ήταν πολύ συγκεκριμένη, επομένως είχαμε ένα πολύ ξεκάθαρο σχέδιο για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που θέλαμε. Χάρη στην άψογη συνεργασία μας με την εταιρία παραγωγής και τους σκηνοθέτες μας, πιστεύουμε πως οι προκλήσεις ξεπεράστηκαν με επιτυχία.
Πως θα συνοψίζατε σε μία φράση την καμπάνια;
Ίσως θα ήταν καλύτερο να την συνοψίσουμε με έναν στίχο του τραγουδιού μας: «Τα καημένα τα νιάτα, τι γρήγορα που περνούν. Σαν τραγούδι ερωτικό, σαν αστέρι διαβατικό». Θεωρούμε πως αυτά τα λόγια αποτυπώνουν σε μεγάλο βαθμό όλα όσα θέλουμε να πούμε, ενώ η λέξη «καημένα» δημιουργεί ένα «παιχνίδι», αφού έρχεται σε αντίθεση με το πόσο φανταστικά περνούν οι πρωταγωνιστές της ταινίας μας, αλλά και το πόσο ανέμελα περνάμε όλοι τα νεανικά μας χρόνια.
Ποια είναι η επόμενη μέρα για τα youth brands σήμερα προκειμένου να παραμένουν επίκαιρα και relevant;
Θεωρούμε πως το μυστικό είναι να μιλάς στους νέους ανθρώπους απλά και to the point και όχι προσπαθώντας να «μιλήσεις τη γλώσσα τους». Επομένως ένα youth brand παραμένει επίκαιρο όταν μπορεί να «αφουγκράζεται» τον παλμό των νέων και να τους μιλά σαν να είναι ένας/μία από αυτούς.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
VODAFONE CU
Κάτια Σταθάκη: Consumer Commercial Director
Χάιδω Ηλιοπούλου: Head of Brand, Marketing Comms, Media & Insights
Αλέξανδρος Ρουσέας: Marketing Senior Manager
Λευτέρης Αντωνόπουλος: Youth & Mass Segments Manager
Λυδία Παπαντωνοπούλου: Youth & Mass Senior Brand Manager
Αναστασία Χήρα: Youth & Mass Jr. Brand Manager
Βανέσα Τριχιά: Youth & Mass Loyalty Product Manager
Μαίρη Χονδρονάσιου: Youth & Mass Digital CX & Loyalty Lead
Πάνος Παππάς: Youth & Mass Product Development Lead
Έλενα Σιδέρη: Youth & Mass Brand Activations & Social Media Lead
Πέγκυ Βλαχοπαναγιώτη: Youth & Mass Social Media Coordinator
Δέσποινα Αθανασιάδη: Youth & Mass Social Media Assistant
Κατερίνα Δαμιανάκου: Youth & Mass UI/UX Designer
Έλενα Μποζώνη: Customer Insights Manager
Κατερίνα Κόρκακα: Digital & Media Manager
Αντιγόνη Διαμαντή: Integrated Media Planner
MARKETING CONSULTANT
Νίκος Καλασκάνης: Marketing Consultant
THE NEWTONS LABORATORY
Δημήτρης Μπελέκος: General Manager
Μαντώ Βολίκα: Account Director
Βίβιαν Παπάζογλου: Account Supervisor
Γεωργία Φλαούνα: Account Executive
Δημήτρης Βικελής: Creative Director
Εύα Μάρου: Copywriter
Βαγγέλης Γαροφάλλου: Copywriter
Alex Brouhard: Art Director
Ρίττα Zakian Παππά: Art Director
Δανάη Jayaram Βλασσοπούλου: Art Director
CARAT
Αλέξανδρος Γκότσης: Account Director
Ξενοφών Αποστολίδης: Associate Account Director
FILMIKI
Danny&Loco: Directors
Nicholas Alavanos: Executive Producer
Pathy Katsoufi: Executive Producer
Vasiliki Skondra: Producer
Giannis Georgiou: Director of Photography
Vaggelis Kirozis: Art Director
Musou Music Group: Sound Design
Panos Davios: Still Photographer