To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Παγκόσμια ανάθεση στην WPP για τα beauty brands

Unilever: Παγκόσμια ανάθεση στην WPP για τα beauty brands


Η Unilever ανακοίνωσε πως ενοποίησε τους λογαριασμούς δημιουργικού και στρατηγικής για τα beauty brands διεθνώς στην WPP. Ο παγκόσμιος πολυεθνικός όμιλος ήδη χειρίζεται κάποια από τα σημαντικότερα brands της Unilever, όπως τα Dove και Vaseline, κατά κύριο λόγο μέσω της Ogilvy.

Η πρόσφατη ενοποίηση των λογαριασμών σημαίνει πως η WPP θα αναλάβει την ευθύνη για τους λογαριασμούς δημιουργικού των Tresemme, Sunsilk, Simple, Nexxus, Shea Moisture, Clear και Pond’s τόσο στις ΗΠΑ όσο και διεθνώς and globally, ενώ θα συνεχίζει να εργάζεται για το Vaseline. Μέχρι πρότινος, τους λογαριασμούς  των συγκεκριμένων  brands χειρίζονταν η Interpublic Group, η Omnicom Group και η Οliver του Brandtech Group σε διάφορες περιφέρειες.

Σύμφωνα με την Vivix, η WPP αναλαμβάνει brands που το 2023 προχώρησαν σε δαπάνες media ύψους 36 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ, ενώ στο πρώτο τρίμηνο του 2024 επένδυσαν σχετικά 17 εκατ. δολάρια. Ήδη χειρίζεται άλλα beauty brands της Unilever, των οποίων η διαφημιστική δαπάνη το 2023  ανήλθε σε 100 εκατ. δολάρια.

TAGS: Unilever, WPP