Τρ. Πειραιώς: 15,7 εκατ. για προβολή το 9μηνο

Το ποσό των 15,763 εκατ. ευρώ διέθεσε η Τράπεζα Πειραιώς την περίοδο 1/1-30/9/2016 λόγω διαφήμισης, προβολής ή προώθησης σε επιχειρήσεις Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
Το μεγαλύτερο διαφημιστικό budget το εννεάμηνο του 2016 απορρόφησε η Εκδόσεις Πρώτο Θέμα Εκδοτική ΑΕ με 863.000 ευρώ, ακολουθεί η Εκδόσεις Έθνος ΑΕ με 851.400 ευρώ και ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη με 716.750 ευρώ.
Υψηλά ποσά απορρόφησαν όμως και οι Αntenna TV A.E. με 692.590 ευρώ, Καθημερινές Εκδόσεις ΑΕ με 520.930 ευρώ και η Alpha Δορυφορική Τηλεόραση με 440.000 ευρώ.
Το μεγαλύτερο διαφημιστικό budget το εννεάμηνο του 2016 απορρόφησε η Εκδόσεις Πρώτο Θέμα Εκδοτική ΑΕ με 863.000 ευρώ, ακολουθεί η Εκδόσεις Έθνος ΑΕ με 851.400 ευρώ και ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη με 716.750 ευρώ.
Υψηλά ποσά απορρόφησαν όμως και οι Αntenna TV A.E. με 692.590 ευρώ, Καθημερινές Εκδόσεις ΑΕ με 520.930 ευρώ και η Alpha Δορυφορική Τηλεόραση με 440.000 ευρώ.