Τεχνολογία adblocker από τους mobile operators
Τεχνολογία adblocker από τους mobile operatorsΟι Ευρωπαίοι mobile operators βρίσκονται σε συζητήσεις για την παρουσίαση της τεχνολογίας adblocker, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστούν την κυριαρχία της Google στην mobile ad αγορά.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, τουλάχιστον ένας wireless πάροχος στην περιφέρεια έχει υπογράψει συμφωνία με την ισραηλινή start-up Shine για τον σκοπό αυτό. Η συγκεκριμένη τεχνολογία μπλοκάρει τις display διαφημίσεις, τόσο στο web όσο και στις applications, ωστόσο επιτρέπει τα \"in-feed\" διαφημιστικά formats, που χρησιμοποιούν Facebook και Twitter. Στέλεχος ευρωπαϊκού mobile δικτύου φέρεται να έχει δηλώσει πως η ad blocking υπηρεσία θα παρουσιαστεί αρχικά σαν \"opt-in\" επιλογή, ενώ στη συνέχεια θα υπάρχει στα settings του κάθε χρήστη.
\"Δεκάδες εκατομμύρια mobile συνδρομητές σε όλο τον κόσμο θα έχουν επιλογή για ad blocking μέχρι το τέλος του έτους. Αν η κίνηση αυτή αναπτυχθεί, τότε θα τεθούν νέα δεδομένα στην online διαφημιστική βιομηχανία\" ανέφερε o chief marketing officer της Shine, Roi Carthy.
Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, πρωταρχικός σκοπός αυτής της ενέργειας είναι να δημιουργηθεί ανταγωνισμός για μεγάλες φίρμες, όπως οι Google, AOL και Yahoo, οι οποίες διαχειρίζονται πάνω από 69 δισ. δολάρια, που σχετίζονται με τον παγκόσμιο mobile advertising τομέα.