To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TDG: Πραγματοποιήθηκε η ετήσια εκδήλωση με κεντρικό θέμα "Make Advertising Great Again"

TDG: Πραγματοποιήθηκε η ετήσια εκδήλωση με κεντρικό θέμα "Make Advertising Great Again"

Η ετήσια στρατηγική εκδήλωση της TDG ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα με κεντρικό θέμα και κάλεσμα το "Make Advertising Great Again".

Για δύο συναρπαστικές ημέρες στην Πάτρα, όπου βρίσκεται και το tech hub του ομίλου, οι συμμετέχοντες συνεργάτες, πελάτες και εργαζόμενοι από όλα τα γραφεία του, παρακολούθησαν διαφωτιστικές ομιλίες και συζητήσεις και συμμετείχαν σε πρακτικά workshops και διασκεδαστικές δραστηριότητες —όλα σχεδιασμένα για να φωτίσουν το πώς η σωστή χρήση της τεχνολογίας μπορεί να συμβάλει στον τρόπο με τον οποίο τα brands συνδέονται με το κοινό τους.

«Η δουλειά μας έχει μεγάλη σημασία. Βοηθάμε στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών, κινούμε την οικονομία, συμβάλλουμε στην ανάπτυξη», δήλωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής της TDG και Managing Partner της Tailwind EMEA. «Η δουλειά μας πρέπει να συνοδεύεται από ευθύνη. Οι επιχειρηματικές επιλογές μας έχουν άμεσο αντίκτυπο στη δημιουργία κοινωνικών στερεοτύπων, στη δημοκρατία, στην κατάσταση του πλανήτη μας. Ανάμεσα στις πολυάριθμες προκλήσεις, υπάρχουσες και νέες, οφείλουμε να αναλάβουμε δράση για να δημιουργήσουμε και να προβάλλουμε διαφημίσεις που ο κόσμος αγαπά, σε ένα περιβάλλον που εμπιστεύεται –με τη συνείδησή μας καθαρή».

Ένα από τα σημαντικότερα σημεία της εκδήλωσης ήταν οι ουσιαστικές συζητήσεις και παρεμβάσεις από αναγνωρισμένα στελέχη του κλάδου, όπως οι Konstantine Kamaras (IAB Europe), Natale Panella (Fusion5), Στάθης Ευθυμίου (ΗΡΩΝ), Joe Bell (IAS), Sergio Tallon de la Tore (Taboola), Alison Cannavino (GWI), Simon Thorne (Flashtalking), Νίκος Βαρβαδούκας (Public), Τίνα Φερεντίνου (DPG), Aaron Goldman (Mediocean), Μαριάννα Κορδοπάτη και Ivan Braikov (DIR) που συνέβαλλαν με πρακτικά παραδείγματα στην ανάδειξη θετικών προτύπων διαφήμισης.

Καθώς η TDG χαράσσει την πορεία της για το 2025, παραμένει αφοσιωμένη στην προώθηση της καινοτομίας, την αξιοποίηση της τεχνολογίας και τον επαναπροσδιορισμό των προτύπων, που θα κάνουν τον κλάδο της διαφήμισης πιο αποτελεσματικό για όλους.