Συμμαχία για τη διαφήμιση σε παιδιά
Συμμαχία για τη διαφήμιση σε παιδιάΟι ιδιοκτήτριες εταιρείες μεγάλων παγκόσμιων brands, όπως οι Coca-Cola, McDonald’s, Mars, Unilever και PepsiCo, προχώρησαν στη σύναψη κοινής συμφωνίας για την καθιέρωση ενός νέου εθελοντικού κώδικα περιοριστικού marketing για τα παιδιά.
Η συμμαχία που φέρει το όνομα International Food & Beverage Alliance (IFBA) θα συνεργαστεί με την World Federation of Advertisers (WFA) για τη δημιουργία μιας σειράς δεσμεύσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλαισίου για τη μη χρήση οποιοδήποτε μέσου με σκοπό την προώθηση ανθυγιεινών τροφίμων σε παιδιά κάτω των 12 ετών.
Τα 11 μέλη της συμμαχίας (την συμπληρώνουν οι General Mills, Kellogg’s, Mondelez International, Nestle, Group Bimbo και Ferrero) υπέγραψαν και απέστειλαν μια κοινή συνθήκη στον World Health Organisation, με τις λεπτομέρειες της πρωτοβουλίας.
Τα μέτρα που προβλέπονται σε αυτή, θα τεθούν σε ισχύ από το τέλος του 2016. «Οι μεγάλες εταιρείες τροφίμων και ποτών εφαρμόζουν αυστηρούς ελέγχους στην επικοινωνία τους με τα νεανικά κοινά. Η ενίσχυση της πολιτικής της IFBA δείχνει πως αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα την ανάληψη ευθυνών, που αφορούν στο marketing και τα παιδιά» σημείωσε ο managing director της World Federation of Advertisers, Stephan Loerke.