Spec 266.000 ευρώ από την Εθνική Λυρική Σκηνή

Η Εθνική Λυρική Σκηνή πραγματοποιεί διαγωνισμό για τον σχεδιασμό οπτικής ταυτότητας, την υλοποίηση γραφιστικών εφαρμογών και την αγορά διαφημιστικού χώρου και χρόνου για τον θεσμό «Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός». Στόχος είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας του θεσμού και η επικοινωνία του προγραμματισμού, καθώς και η αγορά διαφημιστικού χώρου σε ΜΜΕ και η διαχείριση δημοσιότητας και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για την εξασφάλιση της μεγαλύτερης δυνατής ενημέρωσης.
Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, η ΕΛΣ ζητά Ανάδοχο ο οποίος θα δημιουργήσει νέα οπτική ταυτότητα για τον θεσμό και καθώς και δυο καμπάνιες για την προώθηση του προγραμματισμού του για το 2024 και του 2025 αντίστοιχα. Ο Ανάδοχος για την ολοκληρωμένη επικοινωνία του καλλιτεχνικού προγραμματισμού για κάθε έτος, θα αναλάβει να αναπτύξει μια σειρά από εφαρμογές για έντυπη και ηλεκτρονική επικοινωνία. Επίσης ο Ανάδοχος θα αναλάβει την αγορά χώρου και χρόνου σε τηλεοπτικά και ραδιοτηλεοπτικά μέσα καθώς και σε υπαίθριους χώρους για την προώθηση του προγραμματισμού του 2024 και του 2025 αντίστοιχα.
Πρόκειται για σύμβαση ύψους 266.600 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%), η διάρκεια της οποίας ορίζεται από την υπογραφή της έως 31.12.2025.
Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 18 Ιουνίου και ώρα 11:00 π.μ.
Τι θα αναλάβει ο Ανάδοχος
Συγκεκριμένα ζητείται από τον Ανάδοχο η υλοποίηση του έργου με βάση τους παρακάτω άξονες:
Άξονας Α: ΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Δημιουργία οπτικής ταυτότητας για τον θεσμό ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ μέσα από την διαδικασία rebranding και σχεδιασμού νέου λογοτύπου. Το rebranding πρέπει να βασιστεί στην λογική του heritage branding και της στρατηγικής σκέψης να συνδεθεί το κοινό με αρχαιολογικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα. Η εφαρμογή της νέας ταυτότητας θα γίνει τόσο στα έντυπα όσο και στα διαδικτυακά μέσα (στους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης, στην νέα ιστοσελίδα, στις καταχωρίσεις και στα νέα έντυπα). H νέα οπτική ταυτότητα και ο τρόπος εφαρμογής της θα αποτυπωθεί σε ένα εγχειρίδιο επικοινωνίας. Επίσης με βάση την νέα οπτική ταυτότητα θα δημιουργηθούν retail) tool)s για την αύξηση αναγνωρισιμότητας του σήματος.
Άξονας Β: ΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ KAI ΥΛΙΚΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2024 | ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΣ
Για την επικοινωνία του καλλιτεχνικού προγραμματισμού του 2024 με τον τίτλο ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΣ, η ΕΛΣ ζητά την δημιουργία καμπάνιας που να περιλαμβάνει:
1. Δημιουργία πρωτότυπου concept που να σχετίζεται με το θέμα ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΣ, στο οποίο βασίζεται ο καλλιτεχνικός προγραμματισμός του 2024
2. Intro, Supers και Eκφώνηση για το Διαφημιστικό σποτ ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΣ / GR, ENG
3. Ραδιοφωνικό διαφημιστικό σποτ ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΣ έως 30’’
4. Σχεδιασμός εντύπου που παρουσιάζει το σύνολο του προγραμματισμού ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΣ.
5. Σχεδιασμός διαφημιστικής καταχώρισης ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΣ/ GR
6. Τέσσερις (4) προσαρμογές της διαφημιστικής καταχώρισης σε άλλα μεγέθη.
7. Εβδομήντα αφίσες (70) με βάση το concept για καθεμία από τις 70 παραγωγές.
8. Yλικα για μια πλήρη digital) campaign που περιλαμβάνει e- banner, post, googl)e search, GDN
9. Digital) stories with shorts per production and a weekl)y story carousel) for each of the 6 weeks.
10. Επτά (7) exports του διαφημιστικού spot σε χορηγική version.
11. Επτά (7) Exports για media channel)s του κεντρικού διαφημιστικού σποτ.
Άξονας Γ: ΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ KAI ΥΛΙΚΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2025
Για την επικοινωνία του καλλιτεχνικού προγραμματισμού του 2025 με τον τίτλο THEME, η ΕΛΣ ζητά την δημιουργία καμπάνιας που να περιλαμβάνει:
1. Δημιουργία πρωτότυπου concept που να σχετίζεται με το θέμα του καλλιτεχνικού προγραμματισμού του 2025 (για χάρη ευκολίας το ονοματίζουμε THEME)
2. Intro, Supers και Eκφώνηση για το Διαφημιστικό σποτ THEME / GR, ENG
3. Ραδιοφωνικό διαφημιστικό σποτ THEME έως 30’’
4. Σχεδιασμός εντύπου που παρουσιάζει το σύνολο του προγραμματισμού THEME.
5. Σχεδιασμός διαφημιστικής καταχώρισης THEME/ GR
6. Τέσσερις (4) προσαρμογές της διαφημιστικής καταχώρισης σε άλλα μεγέθη.
7. Εβδομήντα αφίσες (70) με βάση το concept για καθεμία από τις 70 παραγωγές.
8. Yλικα για μια πλήρη digital) campaign που περιλαμβάνει e- banner, post, googl)e search, GDN
9. Digital stories with shorts per production and a weekly story carousel) for each of the 6 weeks.
10. Επτά (7) Exports για media channel)s του κεντρικού διαφημιστικού σποτ.
11. Επτά (7) exports του διαφημιστικού spot σε χορηγική version.
Άξονας Δ : MEDIA PLAN 2024 & 2025
Ο Ανάδοχος οφείλει να ετοιμάσει media plan για το 2024 και το 2025 και να εξασφαλίζει την επικοινωνία της ανακοίνωσης και των επιμέρους post ανακοίνωσης των παραγωγών σε όλη την επικράτεια. Πιο συγκεκριμένα, τόσο για την επικοινωνία του προγράμματος του θεσμού για το 2024 όσο και για την επικοινωνία του προγράμματος για το 2025 ο Ανάδοχος θα παραδώσει από ένα πλήρες και αναλυτικό Media plan ανά έτος που θα περιλαμβάνει τουλάχιστον:
1. Tηλεοπτικό πλάνο για την μετάδοση του κεντρικού τρέιλερ ανακοίνωσης 30’’ με στόχο τουλάχιστον τα 15 grps.
2. Ραδιοφωνικό πλάνο για σταθμούς της περιφέρειας.
3. Διαφήμιση Ηλεκτρονική σε sites πολιτισμού με πανελλαδική κάλυψη.
4. Digital προώθηση του κεντρικού τρέιλερ καθώς και μικρότερων τρέιλερς ανά παραγωγή. Τα τρέιλερς ανά παραγωγή ετοιμάζονται από τις διαφορετικές ομάδες παραγωγές και αναρτώνται στα social) media
της ΕΛΣ. Θα προωθηθούν από το media plan 20 από αυτά ανά σεζόν. Στόχος είναι να ενημερωθεί ο κόσμος της περιφέρειας για τα events που γίνονται στην γειτονιά του. Επίσης ενδιαφέρει να αυξηθεί πολύ η επισκεψιμότητα στο νέο site που θα δημιουργηθεί για τον θεσμό