To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Spec 100.000 ευρώ από την Εθνική Λυρική Σκηνή

Spec 100.000 ευρώ από την Εθνική Λυρική Σκηνή

Η Εθνική Λυρική Σκηνή προκήρυξε διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών προβολής της GNO TV σε ΜΜΕ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η οποία περιλαμβάνει τόσο το σχεδιασμό δημιουργικού concept πάνω στο οποίο θα βασιστούν όλες οι ψηφιακές εφαρμογές της καμπάνιας όσο και την αγορά διαφημιστικού χώρου και χρόνου σε ΜΜΕ, ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της καλλιτεχνικής της εξωστρέφειας, η Εθνική Λυρική Σκηνή δημιούργησε την GNO TV, τη διαδικτυακή τηλεόραση της ΕΛΣ, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της στις 25 Νοεμβρίου 2020.

Η GNO TV αποτελεί ένα νέο άξονα προγραμματισμού της ΕΛΣ και στόχο έχει να διαδώσει το καλλιτεχνικό έργο του μοναδικού ελληνικού λυρικού θεάτρου στα πέρατα του κόσμου, διευρύνοντας την έννοια της καλλιτεχνικής εξωστρέφειας. Αν και η GNO TV έκανε την πρεμιέρα της εντός της πανδημίας και σε μια εποχή που οι παραστάσεις της ΕΛΣ είχαν ανασταλεί, εντούτοις η νέα αυτή υπηρεσία δεν ήταν απλώς μια απάντηση στον κορονοϊό, αλλά η ψηφιακή μετάβαση της Εθνικής Λυρικής Σκηνής σε μια εποχή με διαφορετικές ανάγκες και νέα δεδομένα. Η GNO TV στοχεύει στο να προσελκύσει κοινό σε όλο τον κόσμο, δεδομένου ότι η καλλιτεχνική ταυτότητα της ΕΛΣ και η ποιότητα των παραγωγών της μπορούν να σταθούν επάξια στην παγκόσμια διαδικτυακή αγορά του λυρικού θεάτρου.

Η GNO TV προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προτάσεων για το κοινό της ΕΛΣ, από παραστάσεις όπερας και μπαλέτου από την Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος, οπερέτας, μουσικού θεάτρου και φεστιβάλ από την Εναλλακτική Σκηνή, αλλά και παλιότερες παραγωγές της ΕΛΣ και νέα διαδικτυακά φεστιβάλ, εκπαιδευτικά προγράμματα και παιδικές παραγωγές. Η μετάδοση των παραστάσεων από την GNO TV πραγματοποιείται μέσω του παγκόσμιου δικτύου παράδοσης περιεχομένου, η οποία διασφαλίζει μεταδόσεις ασφαλείς, αξιόπιστες και γρήγορες, σε κάθε συσκευή και τοποθεσία.

Στο πλαίσιο του υποέργου 6 «ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ – ΜΕDIA SHOP» , η ΕΛΣ αναζητά ανάδοχο για την υλοποίηση της στρατηγικής προβολής της σε ελληνικά και διεθνή κοινά για την ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας της GNO TV (tv.nationalopera.gr) και το σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση δύο καμπανιών για τη συνολική προώθηση της GNO TV και την επικοινωνία του συνόλου του περιεχομένου της. Για την υλοποίηση απαιτείται αγορά του διαφημιστικού χρόνου και χώρου στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για λογαριασμό της ΕΛΣ.

Οι διαδικτυακές πλατφόρμες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα πλαίσια των ενεργειών στρατηγικής προβολής ορίζονται ως εξής: MetaAds, YouTubeAds, Google Ads.

Στόχος είναι η αύξηση του αριθμού των μοναδικών επισκεπτών και του αριθμού των sessions στην ιστοσελίδα της GNOTV.

Οι καμπάνιες που θα σχεδιάσει, οργανώσει και υλοποιήσει ο Ανάδοχος για την προώθηση της GNO TV και την επικοινωνία του συνόλου του περιεχομένου της είναι οι ακόλουθες:

Α. ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024 –ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Η ΕΛΣ κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων τον Δεκέμβριο του 2024 θέλει να επικοινωνήσει digitally στο ευρύ κοινό μια μεγάλη προσφορά για την πρόσβαση στο περιεχόμενο της GNO TV. Θα διατεθεί το περιεχόμενο της GNO TV δωρεάν για όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας. Η καμπάνια αυτή θα είναι ενεργή μόνο για 1 εβδομάδα και θα επικοινωνηθεί μόνο στο ελληνικό κοινό. Στόχος της καμπάνιας είναι να μεγιστοποιηθεί η ικανοποίηση των παρακάτω Καίριων Δεικτών Απόδοσης

(Α):

Α.1 Μοναδικοί χρήστες που θα επισκεφθούν την πλατφόρμα (ελάχιστος αποδεκτός στόχος: 7.000 μοναδικοί χρήστες).

Α.2 Πλήθος sessions που θα πραγματοποιηθούν (ελάχιστος αποδεκτός στόχος: 9.000 sessions).

Β. ΚΑΜΠΑΝΙΑ AWARENESS ΙΟΥΝΙΟΣ – ΙΟΥΛΙΟΣ 2025 ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΑ

Στην καμπάνια αυτή η ΕΛΣ επιθυμεί να κάνει περαιτέρω γνωστή την ύπαρξη της GNO TV στο εξωτερικό.

Είναι μια καμπάνια awareness που θα τρέξει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό να αυξήσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας από το διεθνές κοινό. Πιο συγκεκριμένα η ΕΛΣ προβάλλοντας υλικό από τις νέες παραγωγές που θα φιλοξενηθούν στην GNO TV επιθυμεί να επικοινωνήσει την πολυσυλλεκτικότητα του καλλιτεχνικού της προγραμματισμού και τον πλούτο περιεχομένου της.

Στόχος της καμπάνιας είναι να μεγιστοποιηθεί η ικανοποίηση των παρακάτω Καίριων Δεικτών Απόδοσης

(Β):

Β.1 Μοναδικοί χρήστες που θα επισκεφθούν την πλατφόρμα (ελάχιστος αποδεκτός στόχος:18.000 μοναδικοί χρήστες).

Β.2 Πλήθος sessions που θα πραγματοποιηθούν (ελάχιστος αποδεκτός στόχος: 20.000 sessions).

Β.3 Ποσοστό χρηστών από το εξωτερικό (ελάχιστος αποδεκτός στόχος: 30%)

Η αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των €99.200,00 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και η διάρκεια της σε 13 μήνες.

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Πέμπτη 30 Μαΐου και ώρα 11:00 π.μ.

TAGS: specs