Spec 1,8 εκατ. ευρώ από το Υπουργείο Παιδείας

Η Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Τομέα Παιδείας, του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
ενέκρινε την οροκήρυξη και Διενέργεια Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού για την «Ενίσχυση
της ελκυστικότητας της ΕΕΚ»
Αντικείμενο του διαγωνισμού αποτελεί η επιλογή αναδόχου για την υλοποίηση ενός
ολοκληρωμένου σχεδίου δράσεων επικοινωνίας για την ελκυστικότητα της Επαγγελματικής
Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από την υπογραφή της και έως 31/7/2023, που περιλαμβάνει
τις κάτωθι τέσσερις (4) Δράσεις με τα επιμέρους παραδοτέα:
Δράση 1: Δημιουργικός Σχεδιασμός και Παραγωγή Έντυπου, Οπτικοακουστικού και
Λοιπού Προωθητικού και Ενημερωτικού Υλικού
Δράση 2: Συνδυασμένες Ενέργειες Προβολής και Δημοσιότητας στα ΜΜΕ
Δικτύωσης και το Διαδίκτυο
συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (1.423.145,16 € χωρίς ΦΠΑ)
Προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου ημέρα Τετάρτη και ώρα
11:30 πμ.
ενέκρινε την οροκήρυξη και Διενέργεια Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού για την «Ενίσχυση
της ελκυστικότητας της ΕΕΚ»
Αντικείμενο του διαγωνισμού αποτελεί η επιλογή αναδόχου για την υλοποίηση ενός
ολοκληρωμένου σχεδίου δράσεων επικοινωνίας για την ελκυστικότητα της Επαγγελματικής
Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από την υπογραφή της και έως 31/7/2023, που περιλαμβάνει
τις κάτωθι τέσσερις (4) Δράσεις με τα επιμέρους παραδοτέα:
Δράση 1: Δημιουργικός Σχεδιασμός και Παραγωγή Έντυπου, Οπτικοακουστικού και
Λοιπού Προωθητικού και Ενημερωτικού Υλικού
- Δημιουργία - Σχεδιασμός Διαφημιστικού Υλικού
- Δημιουργία Οπτικοακουστικού Υλικού
- Δημιουργία υλικού για ψηφιακή χρήση
- Παραγωγή Έντυπου Υλικού
- Παραγωγή Οπτικοακουστικού Υλικού
- Σχεδιασμός και Διεξαγωγή Ερευνών
Δράση 2: Συνδυασμένες Ενέργειες Προβολής και Δημοσιότητας στα ΜΜΕ
- Σχεδιασμός Πλάνου Μέσων για ΜΜΕ (MEDIA PLAN)
- Απολογιστική Έκθεση Υλοποίησης κάθε καμπάνιας (Διαφημιστική προβολή με έντυπες
- καταχωρήσεις, Διαφημιστική προβολή με τηλεοπτικά μηνύματα, ραδιοφωνικά μηνύματα,
- Διαφημιστική προβολή με Ψηφιακή Σήμανση, Outdoor διαφήμιση)
- Προβολή στα ΜΜΕ (αγορά διαφημιστικού χώρου, διαχείριση δαπάνης και αναφορά
- αποτελεσματικότητας)
Δικτύωσης και το Διαδίκτυο
- Δημιουργία πλάνου για την προβολή της καμπάνιας στο διαδίκτυο
- Προβολή στο διαδίκτυο (web sites, premium publishers, programmatic) και δημιουργία
- αναφορών αποτελεσματικότητας καμπάνιας
- Δημιουργία πλάνου για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, Instagram, Youtube)
- Σχεδιασμός και Παραγωγή Δημιουργικών υλικών για την προβολή στο διαδίκτυο.
- Νέος ιστότοπος για την Ελκυστικότητα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (σχεδιασμός και ανάπτυξη)
- Διαχείριση περιεχομένου στον νέο Ιστότοπο της Ελκυστικότητας της ΕΕΚ καθ' όλη τη
- διάρκεια της καμπάνιας, συντήρηση και αναβαθμίσεις του ιστοτόπου
- Διαχείριση καναλιών Κοινωνικής Δικτύωσης της ΕΕΚ - σχεδιασμός δημιουργία και
- ανάρτηση περιεχομένου, διαχείριση σχολίων
- Σχεδιασμός και παραγωγή περιεχομένου (8 stories video για ανάδειξη των επαγγελμάτων)
- Επίσημοι λογαριασμοί στα κανάλια Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Instagram,
- Youtube)
- Μηνιαίες Εκθέσεις Απολογισμού για τη λειτουργία των Λογαριασμών ανά Μέσο
- Κοινωνικής Δικτύωσης (Περιεχόμενο, Στατιστικά Στοιχεία) και του ιστοτόπου της
- Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
- Διενέργεια 15 Ημερίδων μέσω πλατφόρμας (digital)
- Δημιουργικά υλικά για τη διενέργεια ημερίδων (πρόσκληση, πρόγραμμα, banner)
- Βιντεοσκόπηση Ημερίδας
- Διενέργεια 5 Εκδηλώσεων (δια ζώσης ή/και εξ αποστάσεως)
- Δημιουργικά υλικά για τη διενέργεια εκδηλώσεων (2 roll up, πρόγραμμα, ντύσιμο
- εκδήλωσης, backdrop, ηλεκτρονική πρόσκληση)
- Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση εκδηλώσεων (1 βίντεο μετά από κάθε εκδήλωση και 40
- φωτογραφίες)
- Κείμενο συμπερασμάτων με βασικές τοποθετήσεις / απόψεις και προτάσεις πολιτικής του
- ακροατηρίου ανά εκδήλωση
συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (1.423.145,16 € χωρίς ΦΠΑ)
Προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου ημέρα Τετάρτη και ώρα
11:30 πμ.