To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Νέα επένδυση στην τεχνολογία

Publicis: Νέα επένδυση στην τεχνολογία
Publicis: Νέα επένδυση στην τεχνολογία

Η R24 βασίζει τις καμπάνιες της σε τρέχοντα events και δημοφιλείς τάσεις, οι οποίες «θα επιτρέψουν στα brands να συμμετάσχουν σε συζητήσεις, παρέχοντας περιεχόμενο την ακριβή στιγμή, που αυτό είναι σχετικό με το κοινό τους».

Η εξαγορά αυτή θα έχει σαν αποτέλεσμα η εταιρεία να γίνει μέλος της Starcom MediaVest Group (SMG), ιδιοκτησίας του Publicis Groupe, διατηρώντας το όνομά της, τη management ομάδα της και τη δομή της, ενώ θα λειτουργεί σαν αυτόνομη οντότητα μέσα στον όμιλο. Οι founders της R24, ο chief executive Marc Gallucci και ο president Lane Murphy, θα παραμείνουν κανονικά στις θέσεις τους.

«Η κίνηση αυτή επιτρέπει στην SMG να κερδίσει νέα πλεονεκτήματα, να διευρύνει την ηγετική της θέση και να ενεργοποιήσει το μέλλον της, αναφορικά με τις content λύσεις» τόνισε η chief executive της SMG, Laura Desmond.