Πίστη στις δεσμεύσεις για διαφημίσεις τροφίμων
Πίστη στις δεσμεύσεις για διαφημίσεις τροφίμωνΣύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγαν οι Accenture Marketing Sciences και EASA (The European Advertising Standards Alliance) για λογαριασμό των 20 μεγάλων εταιρειών που συνυπογράφουν το EU Pledge, εξακολουθούν να τηρούν τις δεσμεύσεις τους σε ποσοστό 98,1% στη Τηλεόραση και 94% στα εταιρικά websites.
Παράλληλα από την ισχύ του EU Pledge το 2007, η διαφήμιση προϊόντων διατροφής σε παιδικές εκπομπές από τις συνυπογράφουσες εταιρείες, έχει μειωθεί κατά 83%.