To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το κόστος των pitches…

Το κόστος των pitches…

Όλο και πιο έντονη γίνεται η συζήτηση σχετικά με τον τρόπο που διεξάγονται τα pitches στην ελληνική αγορά και την ανάγκη καθιέρωσης ενός fee για τα agencies, που συμμετέχουν κάθε φορά σε τέτοιες διαδικασίες. Μάλιστα, όπως πληροφορείται η στήλη, ήδη κάποιες διαφημιστικές εταιρείες έχουν αποφασίσει να λαμβάνουν μέρος μόνο σε pitches, όπου προβλέπεται αποζημίωση συμμετοχής.

Αναφορά στο ζήτημα έκανε και ο Μανόλης Παπαπολύζος στον χαιρετισμό του στα Ermis Awards υπενθυμίζοντας πως η ΕΔΕΕ το καλοκαίρι του 2024 ψήφισε στην γενική της συνέλευση έναν ‘οδικό χάρτη’ για την καλύτερή διεξαγωγή των pitches, προκειμένου οι άνθρωποι των agencies να μην σπαταλούν τις δυνάμεις και κυρίως το ταλέντο τους. «Aυτή η προσπάθεια της ΕΔΕΕ έχει αρχίσει να αλλάζει την αντίληψη για την πρακτική εφαρμογή των κανόνων στα pitches» σημείωσε, ενώ αναφέρθηκε και στην συνεισφορά του ΣΔΕ στην διάδοση μιας κουλτούρας ορθών πρακτικών σχετικά με τα specs.

Αξίζει ακόμη να υπογραμμιστεί πως το ζήτημα δεν απασχολεί μόνο την ελληνική αγορά αλλά αποτελεί διεθνές θέμα συζήτησης. Μάλιστα, αυτή την περίοδο τρέχει ευρωπαϊκή έρευνα της EACA, η οποία επικεντρώνεται στο κόστος των pitches και μέσω της ΕΔΕΕ έχουν προσκληθεί και ελληνικά agencies να συμμετάσχουν.

TAGS: Ad Agencies