Την DK επέλεξ η BIOKOT
Την DK επέλεξ η BIOKOTΣτην DK ανέθεσε, μετά από spec η ΒΙΟΚΟΤ, το λανσάρισμα του νέου κοτόπουλου Ελλαδικό. Το σλόγκαν της καμπάνιας είναι «Ελλαδικό, το Α και το Ω της μεσογειακής διατροφής» και η DK ανέπτυξε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας που περιλαμβάνει σχεδιασμό λογοτύπου, συσκευασίας και εντύπου συνταγών. Παράλληλα, η DK προχώρησε σε δημιουργία καταχώρησης και ραδιοφωνικού σποτ. Η καμπάνια έχει ξεκινήσει με δημοσίευση καταχωρήσεων, προώθησης μέσω γευστικών δοκιμών σε Σούπερ Μάρκετ και σύντομα ακολουθεί προβολή με μετάδοση ραδιοφωνικών σποτ.