To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners: Μια ακόμα Δευτέρα σαν τις άλλες

#Timeliners: Μια ακόμα Δευτέρα σαν τις άλλες
#Timeliners: Μια ακόμα Δευτέρα σαν τις άλλες

Διαφημιστικά (και μόνον) ήταν μια ήρεμη εβδομάδα τουλάχιστον έτσι όπως φάνηκε από τα timelines μας σε όλα τα βασικά κοινωνικά δίκτυα.

Έτσι βρήκαμε χρόνο για επιμόρφωση και ..κουσκούς. Ας ξεκινήσουμε με το κουσκούς.

•    Άρεσε και συζητείται θετικά η διαφήμιση της Coca-Cola (με τον τίμιο πορτοφολά).
•    Διαβάσαμε ότι  η γραμμή ‘’Break The Rules’’ της Crunch, ότι θυμίζει τη σοκολάτα Break της ΙΟΝ
•    Ειρωνικά σχόλια εντοπίσαμε για την διαφήμιση της ΑΜΙΤΑ ΜΟΤΙΟΝ και καυστικά για το μέγεθος της δαπάνης της  καμπάνιας της ΔΕΗ καθώς και την ταινία του Οικονομικού Πανεπιστημίου.
•    Απαίτηση tweeter προς #pastilies μετά τον Javier Bardem να γυριστεί και ταινία με τον Ryan Gosling (συμφωνούμε:p)
•    Στο Twitter λένε ότι  αυτή είναι η καλύτερη διαφήμιση ξανθιάς μπύρας ever. Τι λέτε?
•    Βρήκαμε και κάτι ωραίες διαφημίσεις στο Pinterest, ας ρίξουμε μια ματιά:

\"\"
 
•    O αγαπητός @dkalo μας πληροφορεί για την ύπαρξη του Κ-Factor ,όρου δανεισμένου από την επιδημιολογία και ο οποίος ορίζεται από 3 μεταβλητές και ορίζει με τη σειρά του την αποτελεσματικότητα του virality, δηλαδή της διαδοσιμότητας  ενός υλικού. Μάθετε  για αυτόν εδώ
•    Από μία tweeter παραπεμφθήκαμε στα nea.gr  όπου και διαβάσαμε  για το πρώτο καινοτόμο online supermarket  ‘’Ένα καινοτόμο διαδικτυακό ελληνικό σουπερμάρκετ, το Caremarket.gr,  εγκαινίασε από τις αρχές του έτους η Μαρινόπουλος ΑΕ, μέσω του οποίου οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πρόσβαση από τον υπολογιστή τους σε περισσότερα από 9.000 προϊόντα’’
Πολύ ωραία πρωτοβουλία αλλά γιατί είναι καινοτόμα; Τι ΔΕΝ καταλαβαίνουμε;
•    Μπορούν τα social media να αλλάξουν τον κόσμο; Ναι, και το αλλάζουν ήδη. Μπορούν και να τον σώσουν βοηθώντας στην ανάπτυξη; O φίλος μας και πολυγραφότατος @tpagakis μας οδήγησε σε ένα άρθρο του guardian που πραγματεύεται το σχετικό θέμα. Διαβάστε, σκεφτείτε τους πελάτες σας ή τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, πάρτε και μια ιδέα από όσα θα γράψουμε πιο κάτω και.. Do The Math
•    Apps και μια και τόφερε η κουβέντα να δύο που μπορούν να σας φωτίσουν.
1.    Best ads of the Week (1,99 $)
2.    Mapp ( με βασικά δρώμενα στην Αθήνα, από τον όμιλο του Metropolis Free Press, ΔΩΡΕΑΝ)
•    Κι ας περάσουμε στα επιμορφωτικά. Ποιες τάσεις θα επικρατήσουν το 2013 στα κοινωνικά δίκτυα; Ρίξτε μια ματιά εδώ και κρατήστε πολύ καλά αυτό με το ρόλο που θα παίξουν τα visuals – κυρίες και κύριοι, αγαπημένοι συνάδερφοι ο δρόμος είναι μονόδρομος σε σχέση με τα skills που καλούμεθα να αναπτύξουμε.
•    Θα τελειώσουμε με το καλύτερο της εβδομάδας. Η JWT εδώ κι αρκετά χρόνια και κάθε χρόνο τέτοια εποχή δημοσιεύει τα 100 πράγματα που πρέπει κανείς να δεί την χρονιά που ξεκινάει.
Έτσι περιηγηθήκαμε κι εμείς σε μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση που μπορείτε να βρείτε στο slideshare αλλά και στο blog και τα κοινωνικά δίκτυα της δημοφιλούς πολυεθνικής εταιρείας και να τα πέντε πράγματα που ξεχωρίσαμε για εσάς:
1.    Στο κανάλι της εταιρείας στο YouTube (μπηχτή είναι αυτό) βρήκαμε ένα σύντομο και συναρπαστικό video με τα βασικά trends του 2013
Αναλυτικά για αυτά μπορείτε να διαβάσετε στο Blog της εταιρείας
2.    Εναλλακτικά νομίσματα από τις μάρκες (η στήλη τουλάχιστον κατά το 50% πρεσβεύει την κατάργηση του χρήματος κι αυτή η ιδέα μας αρέσει)
3.    Appcessories. Τα λέει όλα η λέξη
4.    Emotion Recognition- φανταστείτε τις συνέπειες στο retail και σε συνδυασμό με το trend ‘’everything is retail’’ φανταστείτε τις συνέπειες στα πάντα
5.    Live Streaming Life.Αυτό
Και με την έκπληξη του #100 που είναι το Yogurt shops αναφωνούμε όχι άλλα yogurt shops και σας ευχόμαστε καλή εβδομάδα κι αγάπη μόνο και μουσικές.