To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Το #SXSW κι όσα τράβηξαν το μάτι

#Timeliners_ads: Το #SXSW κι όσα τράβηξαν το μάτι
#Timeliners_ads: Το #SXSW κι όσα τράβηξαν το μάτι

Αν το Woodstock ήταν οι 3 μέρες που άλλαξαν τον κόσμο, τότε το SXSW που γίνεται κάθε χρόνο στο μακρινό και καθόλου εξωτικό Austin είναι αυτό που πάει τον κόσμο ένα βήμα πιο μπροστά, εξερευνώντας και παρουσιάζοντας ότι πιο φρέσκο από τον κόσμο της διαδραστικότητας και της τεχνολογίας, της μουσικής και της κινηματογραφίας κι όλα αυτά μαζί σε ένα εκρηκτικό μίγμα  πρωτοπορίας, καινοτομίας και έμπνευσης.

Ότι ‘’πιο’’ είναι εκεί και τα τελευταία δύο χρόνια σταμάτησε να είναι ο χώρος συνάντησης geeks, hipsters και ανεξάρτητων σινεφίλ και δημιουργών διευρύνοντας το κοινό και τους εκθέτες του με τις πιο πρωτοπόρες και ψαγμένες εταιρείες του ευρύτερου τομέα της επικοινωνίας. Το φετινό SXSW ξεκίνησε  και το πρόγραμμα κι οι συμμετοχές του υπόσχονται ένα ατέλειωτο πάρτι τόσο μεταφορικά όσο και κυριολεκτικά.

Το θέμα της επικοινωνίας και συγκεκριμένα της διαφήμισης απασχολεί  έντονα τη φετινή διοργάνωση και υπάρχουν πολλά σχετικά events που θα συζητήσουν το θέμα. Ξεχωρίσαμε τη ‘’συζήτηση’’ υπό τον τίτλο How Will Art, Copy & Code Re-imagine Advertising? –μάθετε περισσότερα στο link-.
Πολλές διαφημιστικές εταιρείες και όμιλοι δίνουν το ‘’παρών’’, πάρτε μια γεύση εδώ, ναι έχουμε σκάσει κι εμείς από τη ζήλεια μας και θα θέλαμε να ήμασταν εκεί.

Κλείνοντας, μπορείτε να μάθετε τα πάντα για το φετινό SXSW στο www.sxsw.com και σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Τα δύο πιο δημοφιλή hashtags είναι μέχρι στιγμής #sxsw2013 και #sxswi – γενικά πριν πάμε παρακάτω ρίξτε μια ματιά να δείτε πως υποστηρίζει η διοργάνωση το social κομμάτι της εδώ:P

• Μια και μιλάμε για αλλαγή μπορούν οι διαφημίσεις να αλλάξουν τον κόσμο; Προς το καλύτερο εννοούμε, ε; Φυσικά και κάποιοι το πήραν στα σοβαρά αυτό και στα πλαίσια του TED να και το ADS Worth Spreading με μερικές από τις διαφημίσεις που μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο μας ή  έστω αξίζει να μοιραστούμε και διαδώσουμε. Διαβάστε το πολύ ενδιαφέρον άρθρο που έπεσε στα χέρια μας και δείτε και το slide show με τις διαφημίσεις αυτές, είναι μέσα και η διαφήμιση της Coca-Cola που είδαμε πρόσφατα και στην Ελλάδα

Τελικά ο συνειρμός είναι σπουδαία ανακάλυψη. Βλέποντας κάποιες από αυτές τις διαφημίσεις επιβεβαιώσαμε ότι τελικά τίποτα δεν είναι θέμα μόνο διαφήμισης κι όλα ξεκινάνε από την αρχική σύλληψη γύρω από το προϊόν και τον τρόπο που θα τοποθετηθεί σαν μάρκα στην κατάλληλη αγορά. Εντελώς συμπτωματικά δε, αυτό το Σαββατοκύριακο πέσαμε σε άλλα δύο ενδιαφέροντα θέματα που είναι πολύ σχετικά με αυτό που λέμε κι αφορούν μάλιστα, πάλι συμπτωματικά, δύο ευθέως ανταγωνιστικά προϊόντα και μάρκες.

• Καταρχάς είδαμε την τηλεοπτική διαφήμιση του νέου Sony Xperia Z. Ένας ύμνος στην ιστορία της αγαπημένης μάρκας και στην γενιά που μεγάλωσε μαζί της, με τις τηλεοράσεις της και τα συστήματα ήχου, το Walkman και το PlayStation. Επενδυμένη με μία εξαιρετική διασκευή του Sound and Vision του David Bowie (κατά τη γνώμη μας καλύτερη από το πρωτότυπο τραγούδι) η διαφήμιση προκάλεσε αρκετή συζήτηση στο twitter με τον @anestis να συνοψίζει χαρακτηριστικά  με το εξής tweet: ‘Η διαφήμιση του Sony Χperia Z είναι πανέμορφη, αλλά απελπισμένη στην εξαργύρωση του παρελθόντος της μάρκας’. Δείτε την διαφήμιση εδώ

• Και μετά σαν ένα μαγικό χέρι έσπρωξε τον @theodosismichos να μας στείλει ένα εξαιρετικό άρθρο, από τα καλύτερα του Esquire σύμφωνα με το ίδιο το περιοδικό, που μιλάει για τον Steve Jobs. Δεν έχει σημασία αν τον θαυμάζετε  ή όχι, αν είστε από αυτούς που πιστεύουν όπως κι εμείς ότι ήταν ο Akio Morita του 21ου αιώνα  ή αν είστε android ή iOS φαν. Σημασία έχει πως έχτισε το branding της μάρκας του ευθύς εξ αρχής και για όλα τα προϊόντα που πρόλαβε να λανσάρει. Σταθείτε σε αυτή τη γραμμή: ’’Steve Jobs has become Steve Jobs by doing what nobody else has done before—by treating computers not just as tools but as mirrors, by making technology not just the engine but the emblem of transcendence’’ και μετά αφού καταβροχθίσετε όλο το άρθρο στο link πάνω στη γραμμή, σκεφτείτε πως θα αντιδράσετε και δράσετε την επόμενη φορά που θα κληθείτε να δουλέψετε για μια μάρκα. Από όποια πλευρά κι αν την εξυπηρετείτε.

• Κι επειδή πολύ σας προβληματίσαμε, ας πιούμε μια μπύρα- ένα παλιό αλλά απολαυστικό γιαπωνέζικο σποτ που ξετρυπώσαμε στο Youtube και καλή εβδομάδα σε όλους:-)  (κλικ στη φωτό)

\"\"