#Timeliners_ads: Τι να πρωτοπεί κανείς...
#Timeliners_ads: Τι να πρωτοπεί κανείς...Ας δούμε τα πιο βασικά έτσι όπως τα καταγράψαμε την προηγούμενη εβδομάδα.
• Ήρθε η ώρα του hashtag και στο #facebook.Αυτό θα αλλάξει τον τρόπο που διαφημίζουμε. Μαντέψτε γιατί:p
• Οι business σελίδες στο Pinterest τώρα προσφέρουν κι ενδιαφέροντα analytics.Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες με ένα κλικ πάνω στη φωτό
• Πετάγατε αητό και χάσατε τις εξελίξεις στο #SXSW; Κάντε catch-up παίζοντας με την εξαιρετική εφαρμογή του Guardian που θα σας βοηθήσει με ιδιαίτερα ευφάνταστο τρόπο να πάρετε μία γεύση από όλα όσα συνέβησαν εκεί. Ιδανικό για copywriters.
Κλικ στο κουμπί και φύγατε για Austin
• H Carlsberg εξέλιξε την καμπάνια της \"That calls for a Carlsberg\" με ένα ενδιαφέρον activation που εστιάζει στην (ανδρική) φιλία – αξία που έλειπε από την αρχική φάση της καμπάνιας. Το video που θα δείτε εδώ μας το έθεσε υπόψη μας ο @TheWriteHand77 κι έκανε άνω του 1,9 εκατ. Views μέσα σε ελάχιστες μέρες
• Από τον ίδιο χρήστη πληροφορηθήκαμε για μία πολύ καλή δουλειά που δείχνει πόσο επικίνδυνη είναι η αλόγιστη δημοσίευση προσωπικών στοιχείων στα κοινωνικά δίκτυα. Δείτε την ταινία εδώ και σκεφτείτε πριν ξαναδημοσιεύσετε στοιχεία και φωτογραφίες που μπορεί να θέσουν εσάς, την οικογένεια και την περιουσία σας σε κίνδυνο
• Εξαιρετική βρήκαμε την ταινία που είδαμε αρχικά στο Radio Arvyla και που με ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο που μας θυμίζει καμπάνιες του εξωτερικού σχολιάζει το πρόβλημα με τις αποταμιεύσεις των μικροομολογιούχων στην Ελλάδα.
Κλικ στη φωτό για ολόκληρο το video καθώς και την παρουσίαση του σε δύο κανάλια
• Η Google ανακοίνωσε την κατάργηση του Google Reader κάπου στο τέλος αυτής της άνοιξης. Αν είστε από τα εκατομμύρια των ανθρώπων που συνέλεγαν τις ειδήσεις που τους ενδιαφέρουν καθημερινά μέσω αυτού του εργαλείου- πανικός- θα πρέπει να βρείτε άλλον τρόπο αν δεν σας βολεύουν τα κοινωνικά δίκτυα. Δείτε εδώ πως αντέδρασε ο Χίτλερ όταν το πληροφορήθηκε:p
• \"We are increasingly embracing the application of technology to our business, along with big data, which means we are Maths Men as well as Mad Men\".Τάδε έφη ο Sir Martin Sorrell και διαβάστε όλο το άρθρο πολύ προσεκτικά εδώ
• Θα κλείσουμε με δύο μάρκες που \"μιλάνε σαν άνθρωποι\" στα κοινωνικά δίκτυα και το κάνουν καλά.
1. Το @plaisioofficial συνεχίζει να τα δίνει όλα στο twitter -δείτε εδώ screenshot από διάλογο με άλλο χρήστη που στο προφίλ του αναφέρει ότι έχει σχέση με τη μουσική, εξ ου κι η απάντηση της μάρκας.
2. Και η σελίδα της Vodafone στο twitter με παρουσίαση της ομάδας που γράφει και ενυπόγραφα tweets, κάτι στο οποίο δεν μας έχουν συνηθίσει οι ελληνικές σελίδες και που μας άρεσε πολύ. +1000
Αυτά τα ολίγα για σήμερα να είστε καλά και… αγάπη μόνο και μουσικές