To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Πιο δροσεροί από ποτέ #drinks

#Timeliners_ads: Πιο δροσεροί από ποτέ #drinks
#Timeliners_ads: Πιο δροσεροί από ποτέ #drinks

Mythos Beer: Με το μεγαλεπήβολο μήνυμα \"Αυτή είναι η δύναμή μας, αυτός είναι ο Μύθος μας\" κι ένα από τα πιο επικά κομμάτια του Δ. Σαββόπουλου, λάνσαρε τη νέα του καμπάνια ο ΜΥΘΟΣ. Η ταινία προφανώς κάνει claim ελληνικότητας και προσπαθεί να κτίσει πάνω στις βασικές Ελληνικές αξίες όπως η φιλία. Τα περισσότερα σχόλια για την ταινία στα κοινωνικά δίκτυα κι ειδικά για την παραλία που δείχνει είναι καλά. Παρατηρήσαμε βέβαια ότι από το Youtube έχουν σβηστεί σχόλια κι είμαστε πολύ περίεργοι το τι έγραφαν.

\"\"
 
Εντύπωση μας έκανε το σχόλιο ενός χρήστη στο Twitter και το παραθέτουμε αυτούσιο

\"\"
 
Δείτε την ταινία εδώ και σχολιάστε την ελεύθερα στην σελίδα  μας στο Facebook

Επίσης συμπαθητική αλλά χωρίς αιχμή η προσπάθεια της μάρκας στον μουσικό τομέα, ίσως θέλει περισσότερη αιχμή κι αποφασιστικότητα, πάντως αυτή της η ενασχόληση.

ΜΠΥΡΑ ΑΛΦΑ: Εντάξει, θυμίζει σε πολλούς την ιστορική καμπάνια της Henninger με τον Σπύρο Παπαδόπουλο, αλλά έχει μερικές πολύ καλές στιγμές, ειδικά στο Facebook. Απλά πράγματα.

\"\"
 

\"\"


Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις ταινίες του έχοντος την μπύρα ΑΛΦΑ – στον οποίο έχοντα την μπύρα θα συστήναμε να έχει τη δύναμη να επιτρέπει ελεύθερα τον σχολιασμό στο κανάλι του στο YouTube- ας αφαιρεί μόνο σχόλια που θίγουν ή προσβάλλουν (σεξιστικά, ρατσιστικά κλπ).

ΜΠΥΡΑ ΦΙΞ:  Αρέσουν ως γνωστόν οι διαφημίσεις της μαύρης με τον άτακτο κόκορα, αρέσει η διαφήμιση με τη Μισιρλού κι αρέσει πολύ κι η dark. Εμάς μας αρέσει πολύ ο τρόπος που χειρίζονται το Pinterest –ως πρέσβεις Ελληνικότητας και μπράβο για την πρωτοβουλία

\"\"

 ΗΕΙΝΕΚΕΝ: Μουσικές προτιμήσεις με μεγάλο εύρος έχει το κανάλι HEINEKENGREECE στο Youtube:p

\"\"

Όπως και νάχει όμως το περιεχόμενο κι οι εμπειρίες που δίνει η μάρκα στους φίλους της διεθνώς δεν παίζεται. Παρακολουθήστε το @Heineken στο twitter. Επίσης δείτε εδώ μια φρέσκια, αποκλειστική version του διαφημιστικού VOYAGE

ΖΑΓΟΡΙ: Απλά τα καινούρια τηλεοπτικά δεν φαίνεται να αρέσουν. Τουλάχιστον στο Twitter

Δείτε τα  τηλεοπτικά εδώ

PIMM’S:  Με άρωμα μιας άλλης εποχής .Εμείς πάντως θα το παίρναμε το λεωφορείο

\"\"
 
Κάντε Like στη σελίδα του στο Facebook εδώ. Πολύ καλός χειρισμός
Δροσιστήκατε αρκετά; Χαμογελάστε κιόλας μαζί με αυτό το εξαιρετικό ΟΟΗ που σας χαμογελάει επίσης

\"\"
 
Κι ας κλείσουμε πάλι με μπύρα και μουσικά. Να τι έκανε η Heineken για την Primavera 2013 κι έτσι όπως μόλις έφτασε στο mail μας

Primavera Sound 2013 -- Presented by Heineken

Νάστε καλά κι αγάπη μόνο και μουσικές