#Timeliners_ads: Mια διαφήμιση για κλάματα
#Timeliners_ads: Mια διαφήμιση για κλάματαΤο report του 2014 ίσως είναι το πιο συναρπαστικό που έχουμε δεί, ξεκινάει με το αναμενόμενο 3D printing και εξελίσσεται σε επιστημονική φαντασία της διπλανής πόρτας ή του επόμενου λεπτού.
Δώστε στο report χρόνο, δεν είναι για ξεπέταγμα κι όταν τελειώσετε διαβάστε και τις τάσεις που πάλι η JWT πιστεύει θα επικρατήσουν το 2014, το ακόλουθο report το λες και σύνοψη του προηγούμενου (κλικ στη φωτό)
- Η P&G βάλθηκε να σας κάνει να κλάψετε. Τουλάχιστον τις μαμάδες. Βγήκε η διαφήμιση για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες Sochi 2014 follow up της προηγούμενης για το Λονδίνο 2012 που είχε κάνει όλο τον κόσμο να κλαίει. Ατυχής η χρονική συγκυρία κατά τη γνώμη μας, το μυαλό μας είναι στον Μ. Σουμάχερ. Δείτε την με κλικ στη φωτό.
- Αγαπάτε κι εσείς ότι Βρετανικό? Από την μουσική ως την μόδα αλλά και τα αυτοκίνητα? Οι Βρετανοί επαναλανσάρανε το λογότυπο του MADE IN BRITAIN, ναι αυτό που υπερήφανα υπογράφει σημαντικά προϊόντα τους. Εμείς έχουμε?
- Το επόμενο θα το αφήσουμε ασχολίαστο και είναι για γερά μάτια μόνο
Αν δεν βλέπετε τίποτα θα τα δείτε όλα εδώ
- Από τον @doox τσιμπήσαμε αυτό με τις γνωστές μάρκες σε σπορ εμφάνιση κι ειδικά σε street art σπρέι outfit:p Δείτε τις όλες με κλικ πάνω στο σπρέι της ΝΙΚΕ
- Αν βαρεθήκατε το QR code υπάρχει κάτι εντελώς καινούριο να το αντικαταστήσει.
Clickable Paper Mobile App το όνομα αυτού και μ’ ένα κλικ ορίστε παρακαλώ
- Ο παλιός είναι αλλιώς ενίοτε και προφήτης. 10 vintage διαφημίσεις που προέβλεψαν το μέλλον (μαντέψτε ποιάς μάρκας είναι πριν κάνετε κλικ εδώ)
= Θα κλείσουμε μουσικοδιαφημιστικά. Φοβερό εργαλείο για geeks μουσικής για διαφημίσεις. Explore- Enjoy καλή χρονιά κι αγάπη μόνο και μουσικές