To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Κυριολεκτικά επί του πιεστηρίου

#Timeliners_ads: Κυριολεκτικά επί του πιεστηρίου
#Timeliners_ads: Κυριολεκτικά επί του πιεστηρίου

• Το Primavera Sound Festival είναι ένα μουσικό φεστιβάλ που γίνεται κάθε χρόνο τέτοια εποχή και από το 2001 στην Βαρκελώνη. Για να μιλάμε στη γλώσσα μας αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα συναυλιακού και νεανικού τουρισμού. Οι Ισπανοί εκμεταλλεύτηκαν τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις τους στο Parc El Forum και στήνουν ένα καταπληκτικό πενταήμερο πανηγύρι που προσελκύει χιλιάδες φίλους της μουσικής από όλο τον κόσμο. Οι βασικές μέρες είναι τρείς και υπάρχει μία εισαγωγική και μία μεθεόρτια με events μέσα στην πόλη. Το πρόγραμμα των βασικών τριών ημερών ξεκινάει νωρίς το απόγευμα και καταλήγει τα ξημερώματα της άλλης μέρας. Ο επισκέπτης μπορεί  να δεί όσους και όποιους καλλιτέχνες διαλέξει σε όποιες από τις πολλές σκηνές παίζει αυτός, χοντρικά κι αν κάποιος οργανωθεί καλά κι έχει πόδια για τρέξιμο από σκηνή σε σκηνή μπορεί να δεί μέσο όρο 8-10 καλλιτέχνες ανά μέρα, αν δει ολόκληρο το show του κάθε καλλιτέχνη.

Φέτος παρακολούθησαν την Primavera πάνω από 150.000 άτομα από όλες τις φυλές του κόσμου (φανταστείτε τι σημαίνει αυτό για τις τοπικές επιχειρήσεις φαγητού, ποτού, αναμνηστικών, δίσκων, ρούχων κλπ αλλά και τις μικρές και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες).

Η διοργάνωση είχε έντονη παρουσία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, το ίδιο και οι βασικοί χορηγοί της.

Από το twitter και facebook μαθαίναμε όλα τα νέα της διοργάνωσης και από το instagram βλέπαμε με φωτογραφικό τρόπο τα δρώμενα. Επίσης μέσω ειδικής εφαρμογής μπορούσαμε να οργανώσουμε το πρόγραμμα μας από σκηνή σε σκηνή. Δείτε τις σχετικές σελίδες στα κάτωθι links:

Twitter: @primaverasound
Facebook: Primavera Sound Festival
Instagram: Primavera_Sound
Youtube: Primavera Sound TV
App: Google Play  και για iPhone

•    H Heineken ήταν βασικός χορηγός. Είχε δικιά της σκηνή, τεράστια και φιλοξένησε μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της διοργάνωσης. Εκεί ‘συνέβησαν’ οι Blur και οι My Bloody Valentine.
H μάρκα έκανε εξαιρετική δουλειά σε όλα (σχεδόν) τα επίπεδα:

1. Ειδικό λογότυπο

\"\"
 
2. Σκηνή- τέρας (στο μέγεθος)

\"\"
 
3. Βραχιολάκια εισόδου για τους primaveristas

\"\"

4. Μπαρ παντού (και κινούμενοι ανατροφοδότες)

\"\"
 
(φωτό by @thodoriscan)

5. Ειδικά σποτάκια για διαφήμιση του φεστιβάλ – απολαυστικά, μην τα χάσετε

6. Mέχρι και ντοκιμαντέρ. Το τερμάτισαν

7. Και Heineken παντού

\"\"
 
• Κι εδώ όλα μέσα από το #heineken

Να είστε καλά και αγάπη μόνο και μουσικές