To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Κλείσαμε 1 χρόνο κι 1 μήνα!

#Timeliners_ads: Κλείσαμε 1 χρόνο κι 1 μήνα!
#Timeliners_ads: Κλείσαμε 1 χρόνο κι 1 μήνα!

•    Την προηγούμενη εβδομάδα το παρακάτω σήμα έγινε το άβαταρ εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα - κι όπως θα ξέρετε - πρεσβεύει την ισότητα (εξ ου και το ίσον =) και την ελευθερία στην επιλογή του ποιού-ας θα παντρευτείς άσχετα με το φύλο σου/του/της.

\"\"

Την ίδια στιγμή είδαμε κι αυτό:

\"\"

Αυτήν ακριβώς την εβδομάδα που, συμφωνείτε-διαφωνείτε, ο κόσμος κάνει ένα βήμα μπροστά σε σχέση με τον σεβασμό των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της ισότητας και της ελευθερίας της έκφρασης και των επιλογών, κυκλοφόρησε στην Ελλάδα η τηλεοπτική διαφήμιση της AirFastTickets που προσπαθεί να την κάνει γνωστή και να προωθήσει τις πωλήσεις της με το σενάριο να βασίζεται σε ένα λογοπαίγνιο που παρουσιάζει  έναν άνδρα οδηγό νταλίκας – το παλιό στερεότυπο του άνδρα macho- να δελεάζεται από πιτσιρικά που του κάνει ωτοστόπ και να του προτείνει να πάνε \"Καβάλα\" μιλώντας με \"θηλυπρέπεια\".
Η αλήθεια είναι ότι τουλάχιστον δύο γνωστοί και διακεκριμένοι διαφημιστές πήραν δημόσια το μέρος της στα κοινωνικά δίκτυα. Αλλά εκατοντάδες άλλοι χρήστες την χαρακτήρισαν όπως κι εμείς. #Megafail
Δείτε μερικά από όσα λέγονται στο twitter εδώ

Διαβάστε πολύ προσεκτικά το άρθρο του δημοσιογράφου και κριτικού κινηματογράφου Τάσου Θεοδωρόπουλου, έτσι όπως δημοσιεύτηκε στο \"kourdistoportokali\". Αντιγράφουμε την τελευταία και πολύ σημαντική παράγραφο:

\"Φαντάζομαι πως η μόνη απάντηση που μπορεί να δοθεί, είναι το ότι η αισθητική είναι ηθική. Κι από αυτήν την άποψη, η διαφήμιση της AirFastTickets είναι εξ’ ολοκλήρου είναι ανήθικη, γιατί είναι εντελώς κακόγουστη. Και σαν εμφάνιση και σαν περιεχόμενο. Γιατί στην ταινία του Αλμοδόβαρ, οι «κραγμένες» έχουν ένα βασικό συστατικό. Είναι ανθρώπινα όντα και όχι «κινδυνολογικές» καρικατούρες. Ερωτεύονται, παθαίνουν υστερία, έχουν συναισθήματα, νευρώσεις, χαρακτήρα και το σημαντικότερο: αυτοσαρκάζονται και παλεύουν με τις αναπηρίες τους, όσο κι αν αυτές προσφέρονται σε συσκευασία γκροτέσκου για να γελάσει το κοινό. Καταλήγοντας σε κάτι πολύ σημαντικό: Τον προσδιορισμό της προσωπικής τους ελευθερίας. Μπορεί αυτό σαν δικαιολογία να μην αρκεί για πολλούς, αρκεί όμως για άλλους τόσους. Γιατί η προσωπική ελευθερία έκφρασης, είναι  η ακριβώς αντίθετη όψη του στερεότυπου. Είναι αυτό που το ακυρώνει. Κάτι που εξ’ ορισμού δεν μπορεί να συμβεί και δεν ήταν και ο αρχικός στόχος, σε μια κακόγουστη διαφήμιση 30 δευτερολέπτων που προσπάθησε να εντυπωσιάσει με το χειρότερο και πλέον χωριάτικο για marketing τρόπο. Ίσως ακόμα περισσότερο επειδή αυτό που «πουλάει» σαν προϊόν, είναι το ταξίδι. Δηλαδή η  ελευθερία\".

•    Για να ξεφύγουμε από τη θλίψη που μας προκαλεί αυτή η διαφήμιση ας δούμε μερικές  καλές διαφημίσεις που απευθύνονται στο κοινό το οποίο κοροϊδεύει. Τους gay. Εδώ, στο άρθρο που δημοσίευσε η Athens Voice

•    Τώρα που είδαμε αυτά, τι λέτε, υπάρχει ρατσισμός στις διαφημίσεις του AdSense; Διαβάστε το άρθρο  που βρήκαμε στο blog 1againstracism, όπως αναδημοσιεύτηκε από το blog του @freeweird και που αφορά σε μια εξαιρετική έρευνα που έγινε στην Αμερική από καθηγήτρια του Χάρβαρντ.

•    Διαφήμιση- βραβείο με 43.300.00 views στο Youtube από McCann Μελβούρνης. Δείτε την μέχρι το τέλος να δείτε τι διαφημίζει με τίτλο Dumb Ways To Die με ένα κλικ στη φωτό

\"\"

•    Ανοικτό γράμμα στο Youtube: όλο και περισσότεροι χρήστες διαμαρτύρονται για το clutter των διαφημίσεων. Εσείς?
•    Ας κλείσουμε με 10 απολαυστικές διαφημίσεις για μπύρες. ΚΛΙΚ

Κι εδώ τελειώσαμε για σήμερα, χωρίς ψέματα, μόνο με αλήθειες κι αγάπη μόνο και μουσικές. Καλό μήνα!