#Timeliners_ads: Η εβδομάδα της πλουσιότερης χώρας του κόσμου
#Timeliners_ads: Η εβδομάδα της πλουσιότερης χώρας του κόσμουΤην καμπάνια δημιούργησε η γνωστή και πολυβραβευμένη Beetroot κι αποτελείται από ένα video και αρκετά print. To μήνυμα που είναι \"Ζούμε στην πλουσιότερη χώρα του κόσμου\" κι όπως καταλαβαίνετε σε συνδυασμό με την εικαστική προσέγγιση τραβάει την προσοχή (και μάλλον κάνει και τη δουλειά του)
Την καμπάνια την αποδοκιμάζει έντονα ο κόσμος στο twitter. Αντίθετα πολλοί διαφημιστές την επιδοκιμάζουν στο Facebook όπως φαίνεται από τα likes στη σελίδα της Beetroot στο Facebook και στα σχετικά threads.
Δείτε την ταινία με κλικ πάνω στη φωτό
Τι τρώνε οι γυναίκες και τι λένε οι διαφημιστές πως τρώνε; Βρήκαμε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο στην Huffington Post που μας οδηγεί στα άδυτα του γυναικείου ρεπερτουάρ φαγητών... είδαμε καμαμπέρ και συμφωνήσαμε. Διαβάστε και σκεφτείτε ποιος έχει δίκιο
Ο Firefox άλλαξε λογότυπο. Βρείτε τις διαφορές και διαβάστε πως σχολιάζεται η αλλαγή
Μας άρεσε το σχόλιο του twitter account @Vodafone_GR \"Vine εναντίον Instagram, Round #2 !\" Δείτε την άποψή τους εδώ
Από το εξαιρετικό account του @GoodNews Gr στο Twitter μάθαμε πως κερδίσαμε 6 διεθνείς διακρίσεις για ελληνικές μπύρες για 5 ζυθοποιεία με έδρα την Ελλάδα. Άντε να τις εκατοστίσουμε!
Η ιστορία της σοκολάτας μέσα από ένα infographic. Slourp
Κι ας κλείσουμε με μουσική για διαφημίσεις (κλικ στη φωτό, ακούτε, φαντάζεστε, εφαρμόζετε)
1. Miles Kane –Don’t Forget Who You Are