#Timeliners_ads: Η εβδομάδα της #ΕΔΤ ή #ΔΤ ή #otinanai
#Timeliners_ads: Η εβδομάδα της #ΕΔΤ ή #ΔΤ ή #otinanaiΠως είναι δυνατόν να εμπιστεύεται κανείς μία κυβέρνηση που λανσάρει Δημόσια Τηλεόραση χωρίς να έχει βάλει ειδικούς να δουλέψουν πάνω στο λογότυπο και ID της; Γιατί όποιος-οι έκαναν αυτό που βγήκε στον αέρα, μόνο ειδικός-οι δεν είναι. Σοβαρά τώρα, εσείς θα τον προσλαμβάνατε; Θα τον θέλατε για συνάδερφο, υπάλληλο ή διαφημιστή σας; Για δείτε λίγες εικόνες και μερικά σχόλια
Σχόλιο του @Theomichos στο instagram
Σχόλιο του @desigink, πάλι στο Instagram
Διαβάστε όλα τα σχόλια με hashtag #edt στο twitter εδώ
Απολαύστε το twitter account @edtgr εδώ
Δείτε το απόλυτο παράλογο χάρη στο σχόλιο του @northaura
Αλλά ας επανέλθουμε στο 2013.
Κυριακή πρωί το μάτι μας έπεσε στην πρόσκληση της FIX για \"πρωινό για μερακλήδες\". #justsaying
To \"αν είναι κάτι πιο γρήγορο από το 4G της Cosmote είναι…\" έχει γράψει και συζητιέται στα κοινωνικά δίκτυα, βέβαια όχι πάντα με ευχάριστο για τη μάρκα τρόπο. Αλλά έγραψε. Δείτε τι γράφουν στο Twitter εδώ
Μας αρέσουν οι μάρκες που ανεβάζουν στα κοινωνικά δίκτυα χρήσιμο περιεχόμενο. Από τον λογαριασμό της @Vodafone_VGE μάθαμε τι μπορεί να μάθουν τα big data από τα mobile data. Συναλλαγές, τα 3 V, metrics και monitoring και μάθετε κι εσείς τα πάντα με ένα κλικ πάνω στη φωτό. Α! Το άρθρο υπογράφει ο ΕΛΛΗΝΑΣ Πάνος Παπαδόπουλος της Bugsense.
Από τον @Τ_Karagiannis μάθαμε ότι στην Σιγκαπούρη αναπτύσσουν λογισμικό που θα χρησιμοποιεί την αναγνώριση των προσώπων μας για να κάνει στοχευμένη διαφήμιση.
Διαβάστε όλα τα σχετικά με κλικ στη φωτό
Κι ας κλείσουμε με μουσική για διαφημίσεις (κλικ στη φωτό, ε?)
Fleetwood Mac “Dreams”