To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Η εβδομάδα που μάθαμε για το PS4

#Timeliners_ads: Η εβδομάδα που μάθαμε για το PS4
#Timeliners_ads: Η εβδομάδα που μάθαμε για το PS4

•    Τη βραδιά των Brit Awards κι αφού απολαύσαμε το ανελέητο τρολάρισμα του επίσημου Twitter account του @guardianmusic στον θεσμό (ξεπέρασαν σε χιούμορ ακόμα και τον λογαριασμό της Βασίλισσας) είχαμε την τύχη να πέσουμε πάνω σε post του plaisio στο facebook από τo οποίo και πληροφορηθήκαμε πως υπήρχε σε livestreaming  η παρουσίαση του  νέου PS4.Αντέξαμε και είδαμε ολόκληρη την  παρουσίαση μέσω του blog του plaisio.Είδαμε τα πάντα εκτός από την κονσόλα που δεν παρουσιάστηκε, γεγονός που σχολιάστηκε πολύ και εδώ που υπήρχε έντονος διάλογος στο twitter και στο εξωτερικό. Αν κι η παρουσίαση ήταν πολύ μεγάλη ο κόσμος παρακολούθησε το event με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, κάποια στιγμή και τα 10 top TT WW στο twitter αφορούσαν το PS4.

Το PS4 θα προσφέρει νέες, συναρπαστικές εμπειρίες κι έχει εξελίξει διάφορα χαρακτηριστικά  του εισάγοντας και καινούρια που για πολλούς το κάνουν την παιχνιδομηχανή του μέλλοντος.

Αλλά σημασία δεν έχει τι λέμε εμείς αλλά τι λέει ο κόσμος στα timelines.

Διαβάστε τα κυριότερα tweets εκείνης της νύχτας παρατηρώντας- κι έχει σημασία- ότι αν και μετά τα μεσάνυχτα το plaisio twitter account σχολίαζε σχετικά.

Μάθετε γιατί ΔΕΝ παρουσιάστηκε η κονσόλα

Μάθετε όλα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος εδώ

Το techcrunch τα έχωσε στη SONY (όπως και πολλά ακόμη έγκυρα μέσα)
Και να τι έγραψε και το δημοφιλές ελληνικό blog Πο Πο culture! , που τα λέει απλά κι ωραία

•    Κυκλοφόρησε το τρίτο επεισόδιο της φανταστικής σειράς μίνι μουσικών ντοκιμαντέρ της Red Bull Academy ‘’Hashtags’’. Αυτό το επεισόδιο είναι αφιερωμένο στο Cloud Rap και μπορείτε να το δείτε online εδώ

•    Αυτή είναι η εβδομάδα του MWC 2013 και στο υπερσυνέδριο που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλου του κόσμου που ασχολείται με το mobile θα βρίσκεται, για πρώτη φορά κι Ελληνική αποστολή με πάνω από 20 συμμετέχουσες εταιρείες και start ups.

Παρακολουθήστε το hashtag #mwc13 – υπάρχει κόσμος από πολλές διαφημιστικές εταιρείες της Ευρώπης και μοιράζεται όλα όσα μας αφορούν

•    Oscars vs. Superbowl  στη διαφήμιση; E,ναι

•    Το έγραψε o @platon thivaios στο facebook: \"Αγαπητοί διαφημιζόμενοι στο youtube, έχετε σκεφτεί να αποκαλύπτετε το προϊόν που διαφημίζετε πριν τα 5 δευτερόλεπτα;\" Χμ...

•    O φίλος της στήλης @stathis ziogas μας ενημέρωσε για μια εξαιρετική ενέργεια που τρέχει η blackberry και που τα συνδυάζει όλα. Μπείτε εδώ και ψάξτε το. Αξίζει! (Κι αν ‘τόχετε’  γιατί να μη συμμετέχετε κι εσείς, ε;)

•    To ότι χακέψανε το twitter account των Burger King και το ονόμασαν McDonald’s το μάθατε; Ότι την άλλη μέρα συνέβη και στο Jeep; Σας βάζουμε ιδέες;

\"\"

\"\"
 
Την ‘απόδοση’ του JEEP την προσέξατε;

•    Ας κλείσουμε χορεύοντας. Στην αρχή τρελάθηκαν οι διαφημιστικές, μετά οι διαφημιζόμενοι και μετά όλοι. Δείτε το harlem shake της media markt εδώ.

Διαβάστε το VIRAL VIDEO MANIFESTO απολαμβάνοντας και μερικά ακόμα επιτυχημένα harlem shake διαφημιζομένων εδώ

Και διαβάστε εδώ, την ενδιαφέρουσα άποψη του φίλου μας Αντώνη Κουρή ακριβώς όπως μας την έστειλε:

Μην κρίνετε το Harlem Shake όπως τον Παντελίδη. Πολλοί βιάστηκαν να κατακρίνουν το τελευταίο internet meme, με το Harlem Shake. Για όσους δεν το ξέρουν, πρόκειται για μία τάση στο Youtube που ξεκίνησε το Φεβρουάριο, όπου μία ομάδα ανθρώπων ξεκινάει να χορεύει ξέφρενα στο μέσο ενός sample, από ένα τραγούδι που λέγεται Harlem Shake. Αντίθετα με τις πάμπολλες τάσεις που οσμιζόμαστε όσοι είμαστε διαδικτυακά συνδεδεμένοι και τελικά τις ξέρουν μόνο οι διπλανοί μας στο γραφείο, που τις έμαθαν από εμάς, αυτή είναι πραγματικά τεράστια: 40 χιλιάδες βίντεο έχουν ανέβει από τη μέρα που εμφανίστηκε το πρώτο βίντεο (30/1), και τα συνολικά views έχουν ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία. Σαν τάξη μεγέθους, το Gagnam Style έχει συγκεντρώσει ως σήμερα  1,2 δις views. 
Το Harlem Shake, μπορεί να μας φαίνεται χαρούμενο, μπορεί και απωθημένο από τις πενθήμερες στη Ρόδο, ωστόσο μας αφορά όλους, καθώς είναι το πρώτο και το απόλυτο παράδειγμα της νέας social entertainment εποχής.
Από τότε που βρέθηκε η διασκέδαση, ήταν εξαρτημένη από τα media formats της εποχής. Είτε αυτό λεγόταν τροβαδούρος, είτε ραδιόφωνο, είτε δίσκος, είτε youtube. Το πρώτο ταρακούνημα ήρθε από το Napster, το οποίο αποδυνάμωσε τα κανάλια διανομής, προς όφελος του καταναλωτή, μοντέλο που εξαπλώθηκε με την ανταλλαγή ταινιών σε torrent.
Πλέον δεν είχε τόσο μεγάλη οικονομική σημασία η απόκτηση του media, αλλά η αλληλεπίδραση του χρήστη με αυτό, γεγονός που ανάγκασε τις εταιρίες δημιουργίας και διανομής, να στραφούν είτε προς formats που δεν αντιγράφονται (όπως το 3D cinema), είτε να επενδύσουν στη σχέση με τον παραλήπτη (όπως η έμφαση στις συναυλίες και η έκδοση επετειακών εκδόσεων). Εδώ κύριο χαρακτηριστικό της αλλαγής ήταν η μονιμότητα του περιεχομένου και η δυνατότητα πρόσβασης σε αυτό, πέρα από το χρονικό περιορισμό.
Το πραγματικό paradigm shift έγινε, όταν οι χρήστες δικτυώθηκαν και απέκτησαν φωνή. Η παρακολούθηση τάσεων που σχηματίζονται μέσω της ανάδρασης στα social media, αλλά και η ανακάλυψη περιεχόμενου μέσω κοινωνικών δικτύων έδωσε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να βρουν αυτό ακριβώς που θέλουν. Η επιμέλεια του περιεχομένου, είτε πρόκειται για βίντεο, είτε για μουσική, είτε ακόμη για περιοδικά και βιβλία, γίνεται από το ίδιο το δίκτυο και όχι από τις εταιρίες παραγωγής.
ΟΚ θα ισχυριστεί κάποιος, και οι υπεύθυνοι προγράμματος σε ένα σταθμό, έκαναν αυτό ακριβώς το πράγμα για δεκαετίες, τι άλλαξε; Είναι απλό, μέχρι χτες, η ανάδραση του κόσμου ήταν ασύγχρονη και εξαιρετικά δύσκολο να συγκεντρωθεί ώστε να απομονωθούν και συγκριθούν οι καίριες τάσεις, όσο και αδύνατο να εντοπιστούν οι μικρές τάσεις. 

Τι κάνει ένα βίντεο viral?

Ο Kevin Alocca του Youtube, το προσδιόρισε μόλις πριν 12 μήνες σε τρεις παράγοντες: Tastemakers, Community participation, Unexpectedness. Είχε ήδη γίνει αντιληπτό, το γεγονός πως το curation του περιεχομένου θα γινόταν από το ίδιο το δίκτυο και όχι από τους παραγωγούς του.
Πώς γίνεται αυτό; Οι tastemakers δίνουν μία μικρή ώθηση σε κάτι unexpected και η δικτυωμένη κοινωνία, αποφασίζει αν της ταιριάζει.
Εξαιρετικό παράδειγμα είναι ο PSY. Σε έξι μήνες o PSY βρέθηκε από τη Σεούλ στην κορυφή του youtube, αφήνοντας πίσω τον Justin Bieber, κατά 600 εκατομμύρια views. Αυτό έγινε γιατί η μουσική βιομηχανία βρήκε αυτό που είχε απήχηση και το στήριξε μετά μανίας, όπως ακριβώς έγινε και με το δικό μας… Παντελίδη.

Με το Harlem Shake όμως τι γίνεται; Το στηρίζει κανείς; Και ναι και όχι. Για πρώτη φορά, οι tastemakers είναι υβριδικοί. Το ίδιο το τραγούδι δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά το Φεβρουάριο του ’12 και εμφανίστηκε σε μία playlist του BBC1 το Μάρτιο της ίδιας χρονιάς, από την οποία το άκουσε o Filthy_Frank που έφτιαξε το πρώτο βίντεο στις 30 Ιανουαρίου του ’13, για να τον ακολουθήσει ο δεύτερος στις 2 Φεβρουαρίου. Το ΒΒC1 μπορεί να χαρακτηριστεί ως tastemaker, όπως και ο Filthy Frank που διατηρεί κανάλι στο Facebook  με 40k followers και στο twitter με 12k followers.

Οι δύο tastemakers αξιοποίησαν την ευαισθησία του δικτυωμένου μέσου και βοήθησαν ένα φαινόμενο να αναδειχτεί. Όμως το ίδιο το μέσο πλέον δημιουργεί το περιεχόμενο που ακούμε σε μεγάλη κλίμακα. Σε αυτό βοηθάει και το γεγονός ότι το youtube αποδίδει δικαιωματικά κέρδη στο δημιουργό τον τραγουδιών των viral videos, κάτι που αποτυπώνεται και στο billboard: το Harlem Shake ανέβηκε στην πρώτη θέση, παρότι δεν ακούγεται στο ραδιόφωνο, χάρη στο νέο αλγόριθμο που συνυπολογίζει youtube views.

Έτσι, για πρώτη φορά βλέπουμε ένα αντικείμενο περιεχομένου να γίνεται παγκόσμιο, χωρίς να έχει προωθηθεί από την εταιρία δημιουργίας ή διανομής, αλλά το λεγόμενο… collective we. Ας είμαστε λοιπόν επιεικείς, καθώς δεν υπάρχει κάποιος «ιθύνων νους» να κράξουμε, αλλά αντίθετα αυτό το φαινόμενο συμπυκνώνει ακριβώς εμάς και ας αναλογιστούμε πόσο εντυπωσιακή είναι η νέα εποχή που φέρνει η ευαισθησία και οι άμεσες δυνατότητες του δικτυωμένου περιβάλλοντος.

trivia:
• το τραγούδι ανήκει στην κατηγορία trap
• η… κολοτερορίτα που τους οδηγεί όλους στην τρέλα, είναι ένα samle που αρχικά έλεγε con los terroristas
• το ίδιο το «harlem shake”είναι χορός των 80’s που τον προλάβαμε στα πρώτα του MTV.
Ο @antoniosplusk σπούδασε μηχανικός, είναι παντρεμένος με την πληροφορική και φλερτάρει με την έρευνα.


Αυτά, σας αγαπάμε, όπου πέτρα να τη σηκώνετε κι αγάπη μόνο και μουσικές