Συνεργασία του ΕΟΤ με Google
Συνεργασία του ΕΟΤ με GoogleΠιο συγκεκριμένα, ο ΕΟΤ από τις 27 Μαΐου «τρέχει» in house διαφημιστική εκστρατεία για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και της ιστοσελίδας www.visitgreece.gr, μέσω του δικτύου Google, διαθέτοντας το ποσό των 600.000 ευρώ. H ενέργεια αυτή υλοποιείται σε στοχευμένες χώρες ενδιαφέροντος και πιο συγκεκριμένα σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Σουηδία, Ρωσία και Ισραήλ, μέσω των διαφημιστικών εργαλείων Google search, Google Display Network και YouTube, στο δίκτυο της Google.
Η διαφημιστική προβολή μέσω των παραπάνω εργαλείων θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του χρόνου, ενώ από τα αποτελέσματά της θα κριθεί αν θα συνεχιστεί και το 2012. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση αυτήν τη στιγμή από τον ΕΟΤ, ο οποίος, ένεκα της κρίσης, έχει περιορίσει τα διαφημιστικά budgets κατά πολύ σε σχέση με πέρσι.