Στη Starcom τα media της VF Corp
Στη Starcom τα media της VF CorpΗ Starcom του ομίλου Publicis ανέλαβε τον χειρισμό του media planning and buying για πέντε brands που ανήκουν στη VF Corp, σύμφωνα με επιβεβαίωση του ίδιου του πελάτη. Τα brands είναι τα Wrangler Jeans, Timberland Pro, The North Face, Lee και Nautica.
Συγκεντρωτικά, οι συγκεκριμένες μάρκες ξόδεψαν περί τα 100 εκατομμύρια δολάρια σε media σκοπούς την περσινή χρονιά, συμπεριλαμβανομένων των 30 για τη Wrangler και των 27+ για τη Lee, σύμφωνα με την Kantar Media. Η εξέλιξη αυτή προέκυψε μετά την ολοκλήρωση σχετικού spec, στην τελική φάση του οποίου έφτασαν (πλην της νικήτριας) οι MEC (WPP Group), Assembly (MDC Partners) και Vizeum (Dentsu).
Σημειώνεται πως η MEC ήταν υπεύθυνη για τα Wrangler και Lee, η Factory Design Labs για τη The North Face, ενώ η VF διαχειριζόταν εσωτερικά τα media των υπολοίπων μαρκών.
Η προηγούμενη σχετική αναθεώρηση είχε γίνει το 2005, ενώ το γραφείο της Starcom στο Σικάγο είναι εκείνο που θα χειριστεί τον κύριο όγκο δουλειάς, με βοήθεια από το Λος Άντζελες.