Στη Fortune η BMW Ηellas
Στη Fortune η BMW ΗellasΠρόκειται για την κατάληξη διαγωνισμού που ξεκίνησε πριν από λίγους μήνες και στο τελικό στάδιο του οποίου, εκτός από τη Fortune, συμμετείχε και η Frank. Σημειώνεται πως στις αρχές του χρόνου η BMW Hellas παρουσίασε και στην ελληνική αγορά τη νέα της καμπάνια «Απόλαυση» (Joy), ένα παγκόσμιο concept που μεταφράζεται σε όλες τις γλώσσες και έχει δημιουργηθεί με στόχο να αντέξει στο χρόνο.
Για την προσαρμογή του στη χώρα μας παραχωρήθηκε στην BMW Hellas απόλυτη δημιουργική ελευθερία να βασιστεί στην ελληνική κουλτούρα για να επικοινωνήσει τη νέα φιλοσοφία της εταιρείας, ενώ ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να υπάρξει και στη στρατηγική media.
Πιο συγκεκριμένα, η BMW Hellas ακολουθεί για την καμπάνια «Απόλαυση» (Joy) μια πολυεπίπεδη επικοινωνιακή προσέγγιση 360ο, που περιλαμβάνει ενέργειες AtL, BtL, 1-to-1, digital, καθώς και social media.