Spec από το Booking.com
Spec από το Booking.comΤο γνωστό site κρατήσεων ξενοδοχείων Booking.com, έχει ξεκινήσει συζητήσεις με εταιρείες σχετικά με την κάλυψη των αναγκών brand activation, social media και content. Τη διαδικασία επιβλέπει η συμβουλευτική AAR, ενώ το brand που ανήκει στην Priceline Group, συνεργάζεται δημιουργικά με τις Wieden & Kennedy Amsterdam και AKQA, οι οποίες θα παραμείνουν ανεπηρέαστες.
Τον Μάρτιο, το Booking.com λάνσαρε την καμπάνια με τίτλο \"booking hero\" στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η διαφημιστική δραστηριότητα στη συγκεκριμένη αγορά ξεκίνησε στις αρχές της περσινής χρονιάς με μια άλλη καμπάνια που έφερε τίτλο \"booking epic\". Η Wieden & Kennedy Amsterdam έχει αναλάβει τον χειρισμό της online διαφήμισης της μάρκας από το 2012, ενώ προηγουμένως η συγκεκριμένη δουλειά γινόταν in-house.
Σημειώνεται πως το online marketplace ξεκίνησε να λειτουργεί το 1996, έχει την έδρα του στο Άμστερνταμ και διατηρεί 173 γραφεία σε 60 χώρες.