Σε media spec η Vodafone
Σε media spec η VodafoneΗ εταιρεία του ομίλου Omnicom διατηρεί τον έλεγχο σε παγκόσμιο επίπεδο, ωστόσο ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός συνεργάζεται παράλληλα με άλλες τοπικές media εταιρείες σε κάποιες αγορές.
Όσο για το δημιουργικό λογαριασμό, αυτός παραμένει στην Team Red που έχει στήσει ο όμιλος WPP, αποτελούμενη από την Grey London (παγκόσμια διαφήμιση) και Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R (υπεύθυνη στη Βρετανία).
Τον Αύγουστο του 2009, η OMD διατήρησε το Media λογαριασμό της Vodafone, όταν η αξία του ανερχόταν σε 800 εκατομμύρια λίρες. Μάλιστα, στο σχετικό spec που είχε λάβει χώρα την προηγούμενη χρονιά, είχε επικρατήσει της Team Red. Αρχικά, η OMD είχε αναλάβει το συγκεκριμένο χει-ρισμό το Σεπτέμβριο του 2005, βάζοντας τέλος στην 5χρονη σχέση που είχε η Vodafone με την Carat.