Περί ανασχηματισμού και διαφημιστικών budget…

Ο πρόσφατος ανασχηματισμός της κυβέρνησης στον οποίον προχώρησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μπορεί να μην ήταν ριζικός ή δομικός, αλλά σίγουρα ήταν αναγκαίος.
Επέφερε δε αλλαγές σε υπουργεία που έχουν «ανοιχτά μέτωπα» όσον αφορά τους διαγωνισμούς επικοινωνίας, που έχουν προκηρυχθεί εσχάτως. Υπάρχουν κάποιοι διαγωνισμοί έχουν δημιουργήσει προβληματισμό εντός της κυβέρνησης καθώς τα κονδύλια τους μπορούν να χαρακτηριστούν ακόμη και προκλητικά για την εποχή και την περίοδο που διανύουμε.
Το αμέσως επόμενο διάστημα θα φανεί αν θα υπάρξουν αλλαγές στο ύψος κάποιων (εξαιρετικά υψηλών) διαφημιστικών budget ή ακόμη και αν τα δεδομένα για κάποιους διαγωνισμούς αλλάξουν άρδην…
Yγ. Επικοινωνιακά δε η υπόθεση Δοξιάδη σίγουρα «πλήγωσε» την κυβέρνηση. «Αυτογκόλ» από αυτά που πονάνε…