![Επιστροφή...](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Επιστροφή...
Κάνει come back η Απογευματινή και το apogevmatini.gr μετά από 12 ολόκληρα χρόνια...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάνει come back η Απογευματινή και το apogevmatini.gr μετά από 12 ολόκληρα χρόνια...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛιγότερο από ένας μήνας απομένει για τα Ermis Awards...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερί ισολογισμών και διαφημιστικής επένδυσης στην Ελλάδα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠότε θα τρέξει η μεγάλη καμπάνια για την εξοικονόμηση ενέργειας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλές προσδοκίες υπάρχουν στον όμιλο της Ναυτεμπορικής για το νέο κανάλι...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική αύξηση εξόδων προβολής και επικοινωνίας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 15/12 αναμένεται να είναι στον «αέρα» το ολοκληρωμένο πρόγραμμα του ONE Channel
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Τρέχει» και στην Ελλάδα το πρόγραμμα Catalyst Academy 2.0 της Wunderman Thompson
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα συνεργασία για τις Δημόσιες Σχέσεις του ξεκίνησε ελληνικό brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαμπάνια για τον «προσωπικό ιατρό» ετοιμάζει το Υπουργείο Υγείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory