Ολλανδία: Stop σε 1 εκατ. «πειρατές» στην Ευρώπη
Με την αρωγή της Europol
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την αρωγή της Europol
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κίνηση-ματ για ανανέωση συνεργασίας με την Euroleague για ακόμη 5 σεζόν ήδη δείχνει να φέρνει αποτελέσματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌσες εταιρείες PR «σερβίρουν» influencer marketing δεν έχουν προφανώς τίποτα να φοβηθούν. Αλίμονο, όμως, στους influencers...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH PHD αυτοπροσδιορίζεται ως media & marketing communications agency...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε νέο κύκλο συζητήσεων με τον Χρήστο Παναγιωτόπουλο, γενικό διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης του Open, η Όλγα Τρέμη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην PwC έχουν αναθέσει οι τηλεοπτικοί σταθμοί να πραγματοποιήσει μελέτη με βάση τα οικονομικά τους στοιχεία για το 2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dentsu έχει αναλάβει και στην Ελλάδα το λογαριασμό media για BMW & MINI σε offline μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory