
Νέα κολεξιόν από τον Tommy Hilfiger
Η συλλογή αποτίει φόρο τιμής στους χαλαρούς ρυθμούς της ζωής στο νησί της Τζαμάικα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συλλογή αποτίει φόρο τιμής στους χαλαρούς ρυθμούς της ζωής στο νησί της Τζαμάικα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι κατέγραψαν οι μετρήσεις για την τηλεμαχία ανάμεσα σε Αλέξη Τσίπρα και Βαγγέλη Μεϊμαράκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναβίωση συμβάσεων, συμμετοχή σε exit poll την ημέρα των εκλογών και δικαιώματα αθλητικών διοργανώσεων απασχόλησαν την ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Coca-Cola γιόρτασε τα 100 χρόνια του διάσημου μπουκαλιού της στο εντυπωσιακό Coca-Cola Pop-Up Store
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Apple ανακοίνωσε τα νέα iPhone 6s & iPhone 6s Plus, το νέο, πρωτοποριακό iPad Pro καθώς και το νέο Apple TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DigitasLBi προχωρά σε συγχώνευση των δημιουργικών, user experience και content strategy ομάδων της, με στόχο τη δημιουργία ενός \"δημιουργικού supergroup\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 125.000 αναφορές καταγράφηκαν από τις 7 το απόγευμα της Τετάρτης ως τη 1:30 το πρωί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η δημιουργία του μεγαλύτερου ιδιωτικού δικτύου wi-fi hotspot.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξαν για την τηλεμαχία της Τετάρτης οι μετρήσεις της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AOL ανακοίνωσε τη συμφωνία της με τη Millennial Media, μέσω της οποίας την προσθέτει στη σουίτα των εκδοτικών της προσφορών, ενισχύοντας παράλληλα τις mobile ικανότητές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα επικοινωνιακή καμπάνια και προσφορές ενόψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος κύκλος Professional Diploma in Digital Marketing από το ALBA και τη Socialab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory