Tα δύο μεγάλα specs της Vodafone και της ΑΒ Βασιλόπουλος...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ιστορία πίσω από την χορηγία στην Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου στο "έπος" της Πορτογαλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα πρωτοβουλία του IAB Hellas για το ζήτημα που αφορά όλη την αγορά και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν διαφημιζόμενοι, agencies και media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα ανεξάρτητη εταιρεία ενεργοποιεί ο όμιλος της IPG...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο πολύ σημαντικοί πολυεθνικοί διαφημιζόμενοι βρίσκονται σε αναθεώρηση των διαφημιστικών συνεργασιών τους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνώ ο ένας πόλος της United, Media-Alpha-Star, προχωρά στην ισχυροποίηση της σύμπραξης των παραγωγών μέσω της Green Pixels...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Πέμπτη 15 Ιουνίου προγραμματίστηκε η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΕ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory