![H IPG MEDIABRANDS στην #dmexco2015](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
H IPG MEDIABRANDS στην #dmexco2015
Στις 16 & 17 Σεπτεμβρίου, περισσότεροι από 40.000 άνθρωποι έφτασαν στην Κολωνία, για να παραβρεθούν στο διήμερο Digital Marketing EXhibition & COnference (dmexco).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 16 & 17 Σεπτεμβρίου, περισσότεροι από 40.000 άνθρωποι έφτασαν στην Κολωνία, για να παραβρεθούν στο διήμερο Digital Marketing EXhibition & COnference (dmexco).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη άνοδο στα νούμερα τηλεθέασης έκλεισε η εβδομάδα Δευτέρα 21 έως Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, για το κανάλι EPSILON.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διπλό επεισόδιο της Κυριακής συγκέντρωσε το τηλεοπτικό ενδιαφέρον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τηλεθεατές διάλεξαν ενημέρωση μέσα από το δελτίο του Mega την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα για Downton Abbey, House of Cards & άλλες 8 σειρές αυτή την εβδομάδα στον OTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος ο εποικοδομητικός διάλογος για θέματα μεθοδολογίας και αξιοπιστίας των πολιτικών δημοσκοπήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞανά στην κορυφή ελληνική ταινία, αυτή τη φορά «Η αρχόντισσα και ο αλήτης» στον Alhpa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sportingbet, ανακοίνωσε την υπογραφή της χορηγίας της Φανέλας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τα επόμενα 2 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ατσίδας στον Alpha συγκέντρωσε τις προτιμήσεις των τηλεθεατών το βράδυ της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒιωματικά εργαστήρια και ημερίδα/συζήτηση για την Επικοινωνία και τη νέα δημοσιογραφία στο Ηράκλειο Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νέα καμπάνια της Η&Μ, ο David Beckham ένωσε τις δυνάμεις του με τον ηθοποιό και κωμικό Kevin Hart για να παρουσιάσουν με χιουμοριστικό τρόπο τον κόσμο του ίδιου του Beckham.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Heineken κυκλοφόρησε τη διαφημιστική της καμπάνια για το νέο φιλμ \"Spectre\" της σειράς James Bond, με πρωταγωνιστή τον Daniel Craig.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory