![Public is back…](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Public is back…
Τις καμπάνιες του Δημοσίου από τη βαθιά κατάψυξη θα επιχειρήσει να βγάλει η σχετική Γραμματεία… Αν και εφόσον εγκριθούν σχετικά κονδύλια…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις καμπάνιες του Δημοσίου από τη βαθιά κατάψυξη θα επιχειρήσει να βγάλει η σχετική Γραμματεία… Αν και εφόσον εγκριθούν σχετικά κονδύλια…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κοινωνική σειρά του ΑΝΤ1 βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος experiential marketing για το λανσάρισμα του Smirnoff Ice Double Black.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Gastronomads, υποδέχονται τη νέα σεζόν με ένα διαφορετικό οινικό ταξίδι. Συμμετοχές μέχρι τις 7 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς εφημερίδες την Πέμπτη λόγω απεργίας των εργαζομένων στη διανομή Τύπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Blog των Public ανάμεσα στα top 5 blogs της Ευρώπης στα Digital Communication Awards 2015!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈφοδοι της Επιθεώρησης Εργασίας στους δυο μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ελληνικές σειρές Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα και Μπρούσκο δίνουν καθημερινή τηλεοπτική \"μάχη\"!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεξαγωγή την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου με εισηγήτρια τη Ph.D Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Professor – Full Time Faculty DEREE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο σε τηλεθέαση τον Σεπτέμβρη το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA, με το πολιτικό σκηνικό να τονώνει το τηλεοπτικό ενδιαφέρον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTop end τεχνολογίες και νέα γραφεία στη Βόρεια Ελλάδα, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη διάρκεια της οκταετούς συνεργασίας πέρασε από θέσεις marketing, Ετιαρικής Επικοινωνίας και Χορηγιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory