![Πρώτο το Μπρούσκο την Τετάρτη](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Πρώτο το Μπρούσκο την Τετάρτη
Η ελληνική καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 διατηρεί αμείωτο από πέρσι το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 διατηρεί αμείωτο από πέρσι το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ V+O COMMUNICATION ανέλαβε πρόσφατα την επικοινωνία σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων της Western Union στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου στις 22:45, λιγότερο από 24 ώρες μετά την Αμερική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡεκόρ επισκεψιμότητας σημείωσε το μήνα Σεπτέμβριο το Contra.gr, ένα από τα κυρίαρχα digital brands στην αθλητική ενημέρωση, αποδεικνύοντας τη συνεχής ανοδική πορεία του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο σειρές σε ANT1 και Alhpa μονομάχησαν για την κορυφή το βράδυ της Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διεθνής όμιλος εξαγόρασε τη βρετανική διαφημιστική εταιρεία από την EDC UK.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 13 Οκτωβρίου προσδιορίστηκε να συζητηθούν τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε η Forthnet κατά της ΕΠΟ, ζητώντας να εφαρμοστούν οι αποφάσεις του Πρωτοδικείου και του Εφετείου, που έκριναν άκυρη τη σύμβαση της Ομοσπονδίας με τη Media Goal Ltd για τα δικαιώματα του Κυπέλλου Ελλάδας, 2013-2016. Η σύμβαση επιτρέπει στον ΟΤΕ TV να μεταδίδει τους αγώνες, με εξαίρεση τη φετινή σεζόν, που ξεκίνησαν οι αγώνες χωρίς τηλεοπτική κάλυψη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην 60η επέτειο των Βραβείων Σχεδιασμού Red Dot: Product Design 2015, η Merck Serono κέρδισε την αναγνώριση, ανάμεσα σε 5.000 περίπου συμμετοχές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει μια σειρά επιλογών στους καταναλωτές του λεκανοπεδίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία σχεδίασε τα e-shops των ΚΑΥΚΑ και Pretty Me.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αναμέτρηση μεταξύ ελληνικών και ξένων ταινιών, ανέδειξε νικήτριες τις πρώτες την Κυριακή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχημένη η παρουσία του LoveGreece.com στο ετήσιο συνέδριο των Design Hotels
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory