![Havas Worldwide: Ενισχύει digital και δημιουργικό](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Havas Worldwide: Ενισχύει digital και δημιουργικό
Προσλήψεις executive στελεχών με παγκόσμια διάσταση, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος του global CEO Andrew Benett.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσλήψεις executive στελεχών με παγκόσμια διάσταση, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος του global CEO Andrew Benett.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση της προβολής του ΟΤΕ TV ως μεγάλου χορηγού του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Palo News Digest στην κορυφή των stores για οκτώ συνεχείς εβδομάδες!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει καθήκοντα η Amy Kean έπειτα από πέντε χρόνια παρουσίας στη Havas Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κωμική σειρά του Alpha συγκέντρωσε τις προτιμήσεις το βράδυ της Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ανανεωμένη διάθεση η Staff Jeans λανσάρει παράλληλα με τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνα 2015/16 το νέο λογότυπο της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαρινόπουλος Α.Ε. έδωσε το «παρών» για μία ακόμη φορά στο 2ο Αγώνα Δρόμου «Όλοι Mαζί Mπορούμε» του ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌσα χρόνια κι αν περάσουν, οι ταινίες της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου παραμένουν δημοφιλείς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά του ANT1 άφησε πίσω του το \"Σόι σου\" και την Εθνική ποδοσφαίρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA είναι ο νέος “συμπαίκτης” του ΕΣΑΚΕ σε μία προσπάθεια να αναδείξει το προϊόν της Basket League ΣΚΡΑΤΣ στο Ελληνικό φίλαθλο κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη μόνιμη επιστροφή του co-founder Jack Dorsey στη θέση του chief executive, επιβεβαίωσε το Twitter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory