![Αλλαγές ηγεσίας στη ZenithOptimedia](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Αλλαγές ηγεσίας στη ZenithOptimedia
Νέος worldwide chief client officer ο Millar και επικεφαλής στο Ην. Βασίλειο ο Howley.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος worldwide chief client officer ο Millar και επικεφαλής στο Ην. Βασίλειο ο Howley.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προβλέπει και τι ρυθμίζει ο Γενικός Κανονισμός σε ότι αφορά τα θέματα του Προσωπικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπρούσκο και Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα μονομάχησαν για άλλο ένα βράδυ, την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτέλεχος με εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας απέκτησε νέα επαγγελματική «στέγη» σε εταιρεία PR…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος της FOCUS BARI συμμετείχε στο κορυφαίο παγκόσμιο συνέδριο του IRIS που πραγματοποιήθηκε στο Δουβλίνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση νέου επικεφαλής για το δημιουργικό της τμήμα βρίσκεται η Geometry Global, έπειτα από την κοινοποίηση αποχώρησης του chief creative officer Daniel Hennessy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo gazzetta.gr είναι χορηγός επικοινωνίας του «29ου Γύρου της Αθήνας», που θα διεξαχθεί στις 18 Οκτωβρίου από τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα υπερήφανο δημιουργικό γραφείο για έναν υπερήφανο χορηγό αθλητών και εθνικών ομάδων της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα δυνατά \"χαρτιά\" ΑΝΤ1 και Alpha μονομάχησαν και το βρέδυ της Τετάρτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλήθος εκλεκτών καλεσμένων τίμησαν με την παρουσία τους την παρουσίαση της νέας καμπάνιας της MIGATO για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2015 με τίτλο #generationFOS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σύμπραξη αφορά στην πρώτη Ελληνική διαδικτυακή πλατφόρμα τηλεσυνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος ανατρεπτικός διαγωνισμός ξεκίνησε στη facebook σελίδα της μάρκας που ενθουσιάζει τα τυπάκια της πόλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory