![Προσεχώς…](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Προσεχώς…
Νέο μιντιακό project ετοιμάζει ο pure digital player. Ο ευθέως αντίπαλος έχει βγει ήδη στο φως για το διεθνές project που θα λανσαριστεί στις 4 Νοεμβρίου…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο μιντιακό project ετοιμάζει ο pure digital player. Ο ευθέως αντίπαλος έχει βγει ήδη στο φως για το διεθνές project που θα λανσαριστεί στις 4 Νοεμβρίου…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία της GreekGeeks & Estee Lauder Hellas για τη διοργάνωση του διαγωνισμού #PinkHilton
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τηλεθεατές έδειξαν την προτίμησή τους στην ελληνική σειρά του ANT1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝίκησε στο τελικό στάδιο του spec τη The Martin Agench γισ το δημιουργικό λογαριασμό των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈφυγε από τη ζωή σε ηλικία 43 ετών, νικημένος από τον καρκίνο, ο Tom Adamski, global chief executive της Razorfish Global.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον προθάλαμο της μιντιακής αγοράς διαγκωνίζονται νέοι παίκτες, κυρίως από την πιάτσα της θάλασσας. Στους 4 εφοπλιστές που έχουν επενδύσει σοβαρά μέχρι στιγμής στα media, έρχονται να προστεθούν άλλοι 10 περίπου, ενώ άλλοι 2, που προέρχονται από τη βιομηχανία, προαλείφονται επίσης…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μοναδική εκπομπή Μάρκετινγκ συνεχίζει την εβδομαδία προβολή της στο SBC για 2η τηλεοπτική σεζόν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜουρμούρα και Μπρούσκο μονομαχούν σε καθημερινή βάση, χωρίς να απειλούνται ιδιαίτερα μέχρι στιγμής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική εταιρεία Mousegraphics κατέκτησε το περιζήτητο Red Dot στο πλαίσιο των βραβείων Red Dot για το έργο VEGETERRA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς, το infokids.gr, το πρώτο portal για γονείς και παιδιά, δεν θα μπορούσε να μείνει το ίδιο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δίκτυο μελών HAPCO και η SWOT - Simple Way Of Tourism
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο pop up κινηματογραφικό κανάλι του ΟΤΕ TV αποκλειστικά αφιερωμένο σε όλες τις ταινίες Τζέιμς Μποντ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory