![One Team: Οργάνωση για Pedigree και Whiskas](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
One Team: Οργάνωση για Pedigree και Whiskas
Η One Team οργάνωσε τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας των Ζώων για το Pedigree® και το Whiskas®
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ One Team οργάνωσε τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας των Ζώων για το Pedigree® και το Whiskas®
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία που επέλεξε να προβάλει ο ΑΝΤ1, ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου, βρέθηκε στην κορυφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Verizon αποφάσισε να μετακινήσει τη συνολική επικοινωνία των wireless επιχειρήσεών της στη McCann Erickson New York από τη McGarryBowen χωρίς να προηγηθεί spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα αυτο-διαφήμισης της Google καινοτομεί και προσπαθεί να απαντά άμεσα στις καταναλωτικές προκλήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Warply Ad Network επεκτείνει τη συνεργασία του με τον Όμιλο Ant1 με την προσθήκη του Antenna.gr στο roster των premium mobile web sites.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα πλατφόρμα για programmatic trading έρχεται στην ελληνική αγορά. Περισσότερα οσονούπω….
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo κανάλι FOX συμμετέχει στην εκδήλωση μόδας The Fashion Room Service – XXL Edition που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φετινή Ημέρα του Πρώην Καπνιστή - Ex-Smoker που πραγματοποιείται στις 30 Οκτωβρίου, γιορτάζει τα επιτεύγματα των πρώην καπνιστών σε όλη την Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δυο ελληνικές σειρές σε ANT1 και Alpha μονοπώλησαν το ενδιαφέρον και τη Δευτέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι αγώνες πόλο του Ολυμπιακού στο LEN Champions League, αποκλειστικά στα κανάλια Novasports!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια δημιουργική πλατφόρμα Talenthouse, που έχει σαν στόχο να φέρει κοντά brands και καλλιτέχνες, λάνσαρε τη νέα συνεργασία με την Republic Records.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κωτσόβολος γιορτάζει τα 65 χρόνια παρουσίας στον κόσμο της τεχνολογίας και δεν σταματά να εκπλήσσει με δυνατές προσφορές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory