Σ. Καρυδάκης: Διπλή διάκριση στα IMDA Awards
Η Στέφανος Καρυδάκης ΑΕ τιμήθηκε με 2 χρυσά βραβεία στα IMDA Awards που διεξήχθησαν στις 28 Οκτωβρίου στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Στέφανος Καρυδάκης ΑΕ τιμήθηκε με 2 χρυσά βραβεία στα IMDA Awards που διεξήχθησαν στις 28 Οκτωβρίου στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται ήδη, από την Anytime και τη Solid το καινούργιο παιχνίδι Anytime Pin & Win!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο COSMOTE Business One, έναν κόσμο επικοινωνίας και τεχνολογίας για τις επιχειρήσεις, φέρνει η COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να γιορτάσει το νέο της φιλμ με τίτλο ‘The Story of Things – Part 2, East’, το αγαπημένο fashion brand καλεί τον κόσμο να ζήσει σαν τους πρωταγωνιστές της ταινίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κανάλια Novasports & το Novasports.gr στηρίζουν το μεγαλύτερο πανελλαδικό εφηβικό τουρνουά ποδοσφαίρου 5Χ5 για παίκτες 13 έως 19 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ OTE TV, συμπαραγωγός της ταινίας, προσφέρει στους συνδρομητές του, μέσω διαγωνισμού, 50 διπλές προσκλήσεις για την εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ programmatic trading μονάδα του WPP προώθησε τον chief Αμερικής, Brian Gleason στην κορυφαία παγκόσμια διοικητική της θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δανέζικη εταιρεία ακουστικών προχώρησε στην πρόσληψη της Gyro για τον χειρισμό των παγκόσμιων δημιουργικών και στρατηγικών της επιχειρήσεων, έπειτα από spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συζητήσεις με εταιρείες για την ψηφιακή του διαφήμιση, βρίσκεται το brand παγωτού Cornetto που ανήκει στη Unilever.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Clip News θα συμμετάσχει και φέτος, στο World Media Intelligence Congress που διοργανώνει η FIBEP στη Βιέννη από τις 17 ως τις 20 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γυναικείο portal www.allyou.gr, ξεκινά μια μεγάλη συνεργασία με τον Σύλλογο ΕΛΠΙΔΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα είναι η νέα ταινία της Green Cola από την McVictor&Hamilton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory