![Lowe: Spot για το Make-A-Wish](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Lowe: Spot για το Make-A-Wish
Η Lowe Athens πιστεύει στη Θεραπευτική Δύναμη μιας Ευχής και τη μοιράστηκε παρέα με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lowe Athens πιστεύει στη Θεραπευτική Δύναμη μιας Ευχής και τη μοιράστηκε παρέα με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσία των τημάμτων του Ερασιτέχνη και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, σε χώρο του «Απόστολος Νικολαϊδης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερο Mobile friendly έκδοση, που εστιάζει στα χαρακτηριστικά Communitites και Collections.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα ταινία της διαφημιστικής εταιρείας για τη MISKO, με τη FOSS PRODUCTIONS να υπογράφει την παραγωγή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Starcom Mediavest Group ανακοίνωσε την πρόσληψη του Ken Mandel για την ανάθεση καθηκόντων president, global client network APAC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνατροπές στον τυποκτόνο νόμο, με τη δυνατότητα των θιγόμενων να καταθέτουν μηνύσεις και αγωγές εκατομμυρίων ευρώ, θα επιφέρει νομοσχέδιο του υπουργού Δικαιοσύνης (Παρασκευόπουλος). Σύμφωνα με πληροφορίες, στο πολυνομοσχέδιο προβλέπεται η κατάργηση του ελάχιστου ορίου των αποζημιώσεων εάν υπάρξει ένα βλαπτικό δημοσίευμα για την τιμή και την υπόληψη κάποιων. Ωστόσο, παράλληλα, εισάγεται μια διαδικασία διόρθωσης των βλαπτικών ή ψευδών δημοσιευμάτων...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα υπευθύνου Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα ανέλαβε ο δημοσιογράφος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MEC ανακοίνωσε την τοποθέτηση του strategy chief της MediaCom, Gordon Domlija, στη θέση του chief executive των κινέζικων επιχειρήσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τεχνολογικές εξελίξεις και η επιρροή τους στην ελληνική αγορά θα απασχολήσουν το 8ο Συνέδριο DIY & Home Improvement.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επαΐοντες λένε ότι στα «κόκκινα» επιχειρηματικά δάνεια κρύβονται οι απαντήσεις για επιχειρήσεις που ακούγεται ότι έχουν πρόβλημα ρευστότητας… Οι επιχειρηματίες καλοβλέπουν πιθανές σημαντικές μειώσεις στα δάνειά τους, με την ανακεφαλαιοποίηση και μετά... Ήδη έχουν βρει και τους κατάλληλους επενδυτές, για να μπουν στο σχήμα και να κάνουν το haircut που έχουν υπολογίσει ότι σηκώνει με τις σημερινές συνθήκες μια τέτοια κίνηση… Ήδη είδαμε πρόσφατα τέτοιες κινήσεις και ίσως και να αυξηθούν...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη «επιτυχία» του CNN.gr ήταν πως κατόρθωσε, στην ωραία εκδήλωση για την παρουσίασή του στην ελληνική αγορά, να συγκεντρώσει στον ίδιο χώρο μεγάλο κομμάτι της αγοράς διαφήμισης και επικοινωνίας, σημαντικούς διαφημιζόμενους, πολιτικούς και, κυρίως, «σύσσωμο» τον βασικό ανταγωνισμό του στη σκακιέρα των ελληνικών online media. Aν δεν κάνουμε λάθος, πρόκειται για την πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο και σίγουρα αποτελεί κάτι θετικό…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYπηρέτησε τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών περισσότερα από 20 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory