![Ανανεωμένο το Pockee](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Ανανεωμένο το Pockee
Το νέο Pockee είναι γεγονός και πρόκειται να αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο Pockee είναι γεγονός και πρόκειται να αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσίαση ενός καινοτόμου project της εταιρείας από τον Θεόφιλο Αργυριάδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γνωστό site κρατήσεων ξενοδοχείων αναζητά συνεργασίες για brand activation, social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ικανοποιητικό ενδιαφέρον από πλευράς ξένων επαγγελματιών για την Αθήνα, ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του δήμου Αθηναίων στο περίπτερο του ΕΟΤ, στη διεθνή έκθεση IBTM 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Havas Creative Group προχώρησε στην επιλογή των Andy Sandoz και Ben Mooge, για να καλύψουν τους ρόλους των Executive Creative Directors.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καταναλωτές διαλέγουν τη φάση DUO που τους ταιριάζει, την ανεβάζουν την με hashtag #fasiDUO και κερδίζουν gadget τελευταίας τεχνολογίας και τα πιο sexy δώρα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSpec, spec, spec παντού - ακόμη και για ένα sustainability report και για μια έκθεση πεπραγμένων CSR γίνεται spec. Στο Μαρούσι, έχουν πάρει τις αποφάσεις τους. Μπορεί να έχουν σταθερή συνεργασία με τον όμιλο του Γέρακα, ωστόσο όλα τα περιφερειακά της επικοινωνίας θα τα περνάνε από κόσκινο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι αναμνήσεις του Clay Bavor, VP of Product Management της Google και η δημιουργία του google.com/starwars.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα σειρά γιαουρτιών Harmony 1% plus από τη ΜΕΒΓΑΛ λανσάρεται από την Orange advertising και σε κάνει Harmony Guru!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DMG Media, που εκδίδει τους τίτλους Daily Mail και MailOnline, βρίσκεται σε αναζήτηση μιας διεθνούς εταιρείας για ένα νέο καταναλωτικό λανσάρισμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πολυβραβευμένη σειρά κάνει πρεμιέρα στο OTE CINEMA 4HD στις 24 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα την Τρίτη 24 Νοεμβρίου για την παρέα των Muppets στο κανάλι που είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω Nova, OTE TV και Cyta Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory