![ΔΟΛ: Επέλεξε την ATC για το gamos.gr](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
ΔΟΛ: Επέλεξε την ATC για το gamos.gr
O Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη (ΔΟΛ) επέλεξε την Athens Technology Center (ATC) για την δημιουργία του νέου gamos.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη (ΔΟΛ) επέλεξε την Athens Technology Center (ATC) για την δημιουργία του νέου gamos.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχωρεί ο επικεφαλής S. Quinn από τον Ιανουάριο κι αναλαμβάνει καθήκοντα marketing consultant o M. Francis από την Target.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθένας μπορεί να δημιουργήσει τa δικά του reports, απλά, γρήγορα, και οικονομικά με τη βοήθεια της Rocketgraph.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ριζική αναμόρφωση της εταιρικής ταυτότητας (brand) αντικατοπτρίζει την αλλαγή σε μία εταιρεία επιστημών και τεχνολογίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ 5ος κύκλος της σειράς «Once Upon A Time» επιστρέφει στο FOX Life τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν ο director της παγκόσμιας media στρατηγικής, Jonathan Halvorson, έπειτα από οκτώ μήνες παρουσίας σε αυτό το ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κοινό ψηφίζει και αναδεικνύει το νέο Jumping Fish Artist της COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Huffington Post Greece συμπληρώνει ένα χρόνο λειτουργίας και διοργανώνει πέντε workshops με θέμα την πολιτική, την εκπαίδευση, τη νεοφυή επιχειρηματικότητα, την κοινωνία, τον τουρισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σεζόν αυτή, η Staff Jeans αναδεικνύει τη μοναδικότητα των ανθρώπων μέσα από την καινούρια της Younique συλλογή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova παρουσιάζει την πιο ολοκληρωμένη 3Play πρόταση, που καλύπτει όλη την οικογένεια σε ψυχαγωγία και επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτές τις γιορτές που όλοι περιμένουν τον Αϊ Βασίλη, εσύ μπορείς να γίνεις… Wine Βασίλης και να κάνεις την έκπληξη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑGoogle και Burberry συνεργάστηκαν για το λανσάρισμα μιας χριστουγεννιάτικης interactive καμπάνιας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory