![Xaxis: Ανακοίνωσε νέα global COO](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Xaxis: Ανακοίνωσε νέα global COO
Η programmatic πλατφόρμα Xaxis προώθησε την global chief revenue officer Nicolle Pangis στη θέση της global chief operating officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ programmatic πλατφόρμα Xaxis προώθησε την global chief revenue officer Nicolle Pangis στη θέση της global chief operating officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γνωστή τηλεοπτική μάχη για άλλο ένα βράδυ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά του Ant1 αναδείχτηκε νικήτρια το βράδυ της Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ FremantleMedia International (FMI), η Syco Entertainment και ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φέρουν ξανά στην Ελλάδα το μουσικό show “X Factor”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ελληνική ταινία «Εφάπαξ» επέλεξαν να παρακολουθήσουν την Κυριακή το βράδυ οι τηλεθεατές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά \"Το σόι σου\" σημειώνει υψηλές τηλεθεάσεις και είναι από τα δυνατά όπλα του ALPHA στη μάχη της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία και σημαντικές συμμετοχές ολοκληρώθηκε η δεύτερη διοργάνωση των Made in Greece Αwards, που καθιερώνονται σαν θεσμός και δείχνουν να τυγχάνουν της αναγνώρισης της αγοράς…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα στον Γενάρη θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες με όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δημοφιλής σειρά \"Μην αρχίζεις τη μουρμούρα\" επέστρεψε το βράδυ της Δευτέρας με νέες περιπέτειες και ένα νέο ζευγάρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με ανθρώπους που συμμετείχαν, το πρόσφατο συνέδριο δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους και δεν μπόρεσε να αντιπροσωπεύσει τη δυναμική της digital αγοράς στην Ελλάδα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο κανάλι στο γενικό σύνολο στη Kυριακάτικη βραδιά αναδείχθηκε ο Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή φαίνεται πως βρίσκεται h ελληνική εταιρεία «κόσμημα» ΙΟΝ, με αρκετούς ενδιαφερομένους να έχουν προκύψει μετά την απώλεια του ιδρυτή της σοκολατοβιομηχανίας, Γιάννη Κωτσιόπουλου…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory