![Ίδιοι πρωταγωνιστές και την Τρίτη](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Ίδιοι πρωταγωνιστές και την Τρίτη
Σειρές των Alpha και ANT1 έδωσαν άλλη μια μάχη το βράδυ της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρές των Alpha και ANT1 έδωσαν άλλη μια μάχη το βράδυ της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Carat προώθησε τη UK executive client officer Fiona Lloyd στη νεοδημιουργηθείσα θέση της network development officer για την Carat Global.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι ξαφνικά η κυβέρνηση λέει το λογικο(φανές): να δοθούν άδειες εθνικής εμβέλειας τόσες όσες να μπορεί η τηλεοπτική αγορά να ζει μόνο από τη διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη συμμετοχή πλέον των 150 Μελών και φίλων της Ένωσης, έλαβε χώρα η εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Μπρούσκο στον ΑΝΤ1 βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από τη Leo Burnett αναμένεται να αποτελέσει ο global chief strategy officer, Giles Hedger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρακτορείο μοντέλων του Γιώργου Κουτούλια προετοιμάζεται για τις εκδηλώσεις του 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική ταινία στον Alpha συγκέντρωσε το τηλεοπτικό ενδιαφέρον το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταθεροποιεί τις τηλεοπτικές της επιδόσεις η σειρά του ΑΝΤ1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε προσδοκία ξεπέρασαν οι εγγραφές νέων χρηστών στη video streaming υπηρεσία Netflix το προηγούμενο τρίμηνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανάδειξη της σημασίας των σχεδίων και υποδειγμάτων στην ΕΕ, το Γραφείο Εναρμόνισης στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αγοράς (ΓΕΕΑ) ανακοίνωσε την 1η διοργάνωση των βραβείων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο το Μπρούσκο την Τετάρτη, οι Συμμαθητές προσπέρασαν τη Μουρμούρα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory