![Η MSPS συνεργάστηκε με τον ΟΠΑΠ](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Η MSPS συνεργάστηκε με τον ΟΠΑΠ
Η εταιρεία ολοκληρωμένων υπηρεσιών Marketing ανέλαβε το σχεδιασμό, την οργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Ευχοστολίδια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ολοκληρωμένων υπηρεσιών Marketing ανέλαβε το σχεδιασμό, την οργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Ευχοστολίδια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ορεινή Κορινθία μέσα από το μάτια της Νικολέτας Ράλλη μέσα από το The GranEscape.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO 5ος κύκλος «Brain Games» ρίχνει μια προκλητική ματιά στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σειρά του ΑΝΤ1 επέλεξαν και τη Δευτέρα οι τηλεθεατές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDeal για την εξαγορά της digital-marketing creative εταιρείας Resource/Ammirati.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κανάλι του Novasports.gr στο YouTube ξεπέρασε τους 50.000 συνδρομητές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία στον Alpha και τα δελτία ειδήσεων συγκέντρωσαν το τηλεοπτικό ενδιαφέρον την Κυριακή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Isobar δημιουργεί το πρώτο branded escape room στην Ελλάδα για το Oreo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ιστορίες της Β. Χατζηβασιλείου προσέλκυσαν το ενδιαφέρον του κοινού την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Stella Artois προβάλει τη συνεργασία της με τη Water.org για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμικό \"παρών\" έδωσε το «We do local» ως χορηγός της τακτικής γενικής συνέλευσης των μελών της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σίριαλ του Ant1 βρέθηκε για άλλη μια μέρα (Τετάρτη) στην πρώτη θέση τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory