
Αρχικά…
F-A, M-D, A-L, M-P, F-B Αυτά είναι τα αρχικά των μέχρι σήμερα πληροφοριών που ακούγονται για τις κοινοπραξίες που θα κατέβουν στον ΟΤΕ…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑF-A, M-D, A-L, M-P, F-B Αυτά είναι τα αρχικά των μέχρι σήμερα πληροφοριών που ακούγονται για τις κοινοπραξίες που θα κατέβουν στον ΟΤΕ…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Keith Weed, Executive Vice-President στα τμήματα Οικιακής Φροντίδας, Στοματικής Υγιεινής και Νερού της Unilever, θα είναι ο νέος Chief Marketing/Communications Officer της εταιρείας παραγωγής καταναλωτικών αγαθών, αντικαθιστώντας τον Simon Clift.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕν αναμονή της τοποθέτησης του προέδρου-διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης (με τα ονόματα του Γιώργου Γαμπρίτσου και του δημοσιογράφου Πάνου Κολιοπάνου ν’ ακούγονται ως πλέον πιθανές επιλογές), ο αρμόδιος υπουργός Πολιτισμού, Παύλος Γερουλάνος, προχώρησε σε έναν πρώτο απολογισμό δράσης για τις «100 πρώτες μέρες στην ΕΡΤ», αλλά και τα σχέδια για το μέλλον - σχέδια που θέλουν την ΕΡΤ φορέα πολιτισμού, κατά τα πρότυπα του βρετανικού BBC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Civitas έχει μεγαλώσει για τα καλά και αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες χώρες. Μια από αυτές είναι η αγορά της Αλβανίας, ενώ στα σχέδιά τους είναι ακόμη μία που αποτελεί επτασφράγιστο μυστικό. Σε ένα από τα ταξίδια της στην Ελλάδα συναντήσαμε την Αρετή Γεωργιλή, γενική διευθύντρια της Civitas Global, που μας μίλησε για το τι τρέχει στην αγορά των Βαλκανίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dart Communication δημιούργησε τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Domino\' s Pizza, στην οποία κεντρικό πρόσωπο είναι η Καλομοίρα. Η διαφημιστική καμπάνια έχει ξεκινήσει από τις αρχές του νέου έτους 2010, ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες, κάποιοι τυχεροί πελάτες της Domino’s Pizza θα παραλάβουν την παραγγελία τους από την Καλομοίρα. Η ομάδα της Dart, αλλά και της Domino’s Pizza, μας αναλύει το concept της καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα πράγματα στη θέση τους επιχειρούν να βάλουν οι καναλάρχες, μετά τα αμφιλεγόμενα δημοσιεύματα που μιλούσαν για κόντρα μεταξύ της Digea (εταιρεία που συνέστησε η Ψηφιακός Πάροχος ΑΕ της ΕΙΤΗΣΕΕ) και των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνδιαφέροντα στοιχεία προκύπτουν από την ανάλυση του τηλεοπτικού διαφημιστικού περιβάλλοντος για τη χρονιά που μας πέρασε αλλά και το φετινό Ιανουάριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα ύψη έχουν φθάσει -παρά την κρίση, τον κατήφορο της δαπάνης και τη δραματική πτώση της κερδοφορίας, τα προς πώληση ΜΜΕ, είτε στο σύνολό τους είτε τμημάτων τους/μεριδίων. Αποτέλεσμα το χρηματιστήριο των Media να δείχνει μια στρεβλή εικόνα για τον κλάδο, με τη μεταπωλητική αξία να απέχει παρασάγγας από την αντικειμενική (χρηματιστηριακή ή αξία μετοχικού κεφαλαίου συν άυλη αξία).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια νέα εποχή μπαίνει η Scholz & Friends στην Ελλάδα και ο CEO της εταιρείας, Iωσήφ Πάρσαλης, μας δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory